• Minnie Mouse

Hjälp - formulering möhippa!!

Hej,

Jag behöver hjälp med formulering av "presentkort". Jag tänkte ta med tjejen som ska möhippas på en kväll på Golden Hits med middag.
    Hur ska jag formulera presentkortet? Det ska framgå att det bjuds på inträde, middag och dryck till middagen. Vill att det ska vara fyndigt och roligt

• Svar på tråden Hjälp - formulering möhippa!!
  • Minnie Mouse

Är tacksam för alla svar

• Mia81

Sjung å va glá
    på middan idá
    drick så mycket du vill
    och jag tar hand om the bill

Sorry, jag är urusel på sånt här men du får iaf hjälp att puffa :D:D

• Minnie Mouse

Mia 81

Låter jättebra!!
    Den "riktiga" möhippan var lite konstig för hennes del... Hennes närmaste vänner var som inte medbjudna bla jag därför kände jag att jag ville fixa något för henne. Men jag har ju inte råd att bjuda hela kvällen. Kan jag formulera sista kvällen lite annorlunda?

• Mia81

Kan du inte ta med alla hennes vänner som inte fick komma på den andra hippan? Då blir det ju inte lika dyrt

• Minnie Mouse

Jag har försökt få tag på hennes syster men inte lyckats, både mejlat och ringt. Verkar som hon är bortrest. En annan av hennes närmsta vänner har jag inte frågat än. Kändes lite konstigt att fråga vännen när jag inte fått tag på tjejens syster. Men jag kanske ska fråga vännen iaf? Jag har aldrig träffat den andra vännen, kanske bör tilläggas

• Minnie Mouse

Någon som har fler roliga tips?

• Mia81

Jag tycker absolut att du ska försöka kontakta den andra tjejen och systern också om det går. Men om det inte funkar så här kommer förslag nr. 2

Sjung å va glá
    på middan idá
    drick så mycket du vill
    och jag tar hand om halva the bill

Haha.. jag är ju otroligt duktig på det här:D

• Minnie Mouse

Då gör jag det. Hm, jag är petig. Om jag inte får tag på de andra ... kan jag skriva på nåt sätt så att det framgår att jag bjuder på dryck till middagen men sen är det typ ur egen kassa. Usch, jag låter snål, men det blir ju närmare tusingen ändå..

• Tärnan_

Hej!
    Jag tror inte hon kommer tycka du är snål - tvärtom!! Jag hade iaf blivigt glatt överraskad om ngn tänkte på mig på det sättet, hade till och med gladligen betalat allt själv, bara planeringen hade gjort mig glatt överraskad! :)
    För övrigt tycker jag Mia81:s ramsa var jättebra! :D

Svar på tråden Hjälp - formulering möhippa!!