• prick

paranoid...

...har jag blivit. Vågar inte tro på något som mina vänner säger, ser till att alltid ha rakat ben och bikinilinje, vågar inte planera in något på helgerna, iaktar min m2b extra noga när jag föreslår någon helgsaktivitet... Räknar och funderar..."nu ska vi se nu till helgen kanske...nej då ska ju P jobba... då blir det nog inget..eller.? hon kanske bara ljuger kanske inte ska jobba alls...? eller, nästa helg? nej då har ju F barnen då går det nog inte...eller? hon kanske har skaffat barnvakt...? Herregud...

• Svar på tråden paranoid...
  • kela81

prick-ja..d.et kommer du när den nu kommer *nynnar* imorron är det lördag

• prick

Jag vet... men enligt mina uträkningar bör det inte bli imorgon... eller? få se nu hmm...

• onsdag i oktober

Jag hippades igår. Trodde att det skulle bli i augusti, fast en lördag. Gick och väntade på det men blev ändå helt paff när det ringde på dörren igårmorse när jag låg och sov.

• Tärnan_

Vad gjorde ni då?! Vart hippan bra?!:)

• prick

puffar lite för det vill jag också veta! Min m2b är ute dag. Suck vad jag har ljugit!!! Han var lite misstänksam men vad glad han blev när alla hans polare dök upp på golfbanan istället för det par jag hade sagt att vi skulle spela med...

• WimZy

Blev hippad imorse och jag hade en liten misstanke om att skulle bli av idag, men blev ändå jätteöverraskad när de dök upp vid åttatiden! :) Fick fem minuter på mig att sätta på mig bikini, oömma kläder, gympadojor och ta med en handduk! :D Men när vi skulle iväg så ville dom sätta på mig en blöja på huvudet och då vägrade jag! ;) Fick bli en ögonbindel istället och så iväg. Efter fem minuters bilåkande, blev jag avsläppt på en skogsväg med papper och penna i min hand för att gå en tipspromenad. Tog ca 30 min innan jag var klar och på sista frågan så stod det att jag var välkommen hem för att äta frukost! Tur det för jag var jättehungrig! :) Där satt alla och M2B hade fått göra exakt samma sak, men han var klar före mig! ;) En superfrukost med gänget och så var vi klara för dagen! Det var jätteroligt att få vara med om! Ler hela tiden! :D

• September mys

kul med falsk hippa =)
    hahaha, snacka om överraskad

• Nilla79

Jag är med helt nojig. Försöker att lista ut när det ska ske med det är inte lätt. Min M2B tog dom imorse på hans jobb och det hade vi inte räknat med. Så nu kommer jag vara helt misstänksam mot allt och alla. Hoppas att min M2B har en underbart rolig dag. Men det tror jag nog.

• nenne78

hahaha! Det var som jag trodde, det blev möhippa igår!!

• Nilla79

Hoppas att du hade en trevlig dag Nenne78

Svar på tråden paranoid...