• herman

Nu är vi gifta!!! (låååångt med bilder)

Nu är vi äntligen man och fru! Och vilken bröllopsdag vi fick. Allt flöt enligt planerna och vi kunde bara flyta med och nuta... Vi hade tom tur med vädret ;)

Vaknade vid halv åtta efter en natts orolig sömn, duschade och åt frukost innan det vid nio bar av till frisören. Hon gjorde mig och min täran i ordning inkl smink, och de fyra timmarna där bara flög iväg. Hon bjöd på champange och vi hade jättemysigt.

Sen bar det av hem till föräldrarna, en snabb lunch och så påklädning innan vi for till kyrkan.

Där stod min blivnade man och väntade, stilig som aldrig förr, jag kunde inte vara mer lycklig.
    Cermonin blev fin, vi sa båda JA och min vännina sjöng så man fick ståpäls.
    Efter gratulationer och riskastning for i iväg i vår hyrda cadillac för att fotograferas. Fotografen var med från krykan och hela kvällen, vilket jag uppskattar mkt så här i efterhand då man kan uppleva dagen om och om igen...

Sen bar det av till festlokalen där alla stod uppradade och väntade. Först brudskål på altanen och sen in för middagen. Kanongod mat varvat med sång och tal, och med en gång började det pratas kring borden. Yes vi hade lyckats med bordsplaceringen.
    Efter middag och tårta lyckades vi avverka valsen, och sen var det fest hela natten. Trubaduren gjorde ingen besviken och det var fullt ös på dansgolvet.
    Tom min gamla morfar 87 hängde i till klockan var 2 :)
    Själva var vi hemma trötta men mycket lyckliga klockan fyra.

Bilder finns att se på:

www.jessica-michael.just.nu

/ Lycklig fru Erichsen

• Svar på tråden Nu är vi gifta!!! (låååångt med bilder)
  • WimZy

Jättefina bilder! Grattis! :)

• sk@lman

grattis verkligen! Ni var jätte fina och riktigt nice bilder!..
    lycka till i äktenskapet !

• helenrik

Grattis och tack för att jag fick se era fina bilder.

• Lena+Mattias=sant

Jättefina bilder. Gillade förstesidesbilden. VIsst är det lätt att göra bildsidor med MAC:en ;) Min pojkvän gör oxå så.

• herman

Lena+Mattias=sant

Vi kan tyvärr inte ta på oss äran för bildsidan, den får vår fotograf stå för även om min man är duktig med bildhantering oxå...
    Kul att du gillade förstasidan, den säger en del om oss båda ;)

• osse

Grattis! Håller med ovanstående, jättefina var ni!
    Måste passa på att fråga var ni hittat den gröna slipsen och näsduken (din pappas? ) för min blivande är på jakt efter den färgen

• herman

osse

Tror att pappas slips är köpt på dressman och näsduken på brothers, om jag inte är ute och snurrar...

• Hemligabruden

Grattis grattis! Jättefina bilder.

• madelyn

herman,
    grattis, ni var jättefina! en liten fråga: var hittade ni det fina paraplyet?

• herman

madelyn

Tack!
    Det var vår fotograf som hade det med sig, hade köpt loss det från någon tidigare brud så jag vet faktiskt inte...

Svar på tråden Nu är vi gifta!!! (låååångt med bilder)