• Anneofgg

2 september brudar...

Hej på er alla 2 september brudar!
    Hur går det med planeringen? hur ligger ni till?

Vi jobbar på och börjar spika de sista grejerna... Imorgon ska vi på provsmak av bröllopstårtan och på eftermiddan ska vi kolla på ljudanlägningen som vi ska hyra.

På torsdag ska vi fara och lyssna på solosångerskan som ska i vigseln. Hon har förberett en låt åt oss :)

Ja, vad är det som är kvar... fest programmet är inte klart... och inte bordsplaceringen heller.

Osså är det massa små saker... hitta örhängen, göra låtlista till dansen, tänka på snapsvisor till festprogrammet osv...

Skriv gärna hur ni ligger till!!!

kram

//Anne

• Svar på tråden 2 september brudar...
  • Nilla79

Hej. Jag har det mesta under kontroll. Nästa vecka slutför vi vigselprogam och meny samt skriver bordsplaceringen.

Jag längtar så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

• Brudie

Hej!

Jag har legat lågt med planeringen de sista månaderna faktikst. Allt det stora är fixat. Har precis börjat tänka på allt smått som måste fixas och då börjat streseen tränga sig på! Jag är mammaledig så jag inbillar mig att jag kommer hinna de sista med rätt gått om tid. Vi får väl se...

Känns spralligt och spännande just nu! Tänk att det är mindre än en månad kvar! Nån sa att det inte är så nervöst att gå in i kyrkan men sen då man ska gå ut och vända sig om mot familj och vänner så suger det tag ordentligt i magen. Jag börjar inse detta! Men kul ska det bli!

• Ingela Lagström

Vi är klara med allt. Festprogram och kyrkprogrammet också. Det enda som vi inte gort är bordsplecringen, för det är den svåraste biten.

Vi har ite hållt på med provsmakning och sånt. Eftersom alla gäster har egna smaklökar, så bara för vi tycker det är gott kanske ingen annan gör det, så det känns helt onödigt.

Dessutom bor vi i Göteborg men gifter oss i Skåne, så då blir det verkligen onödigt.

• Anneofgg

Ingela... har ni inte bordsplacering i festprogrammet...?

• Ingela Lagström

Jo det har vi, men det är det enda som behövs läggas in. Den sidan är tom liksom om ni förstår. Vi har ju inte skrivit ut dem ännu. Det är knivigt med bordsplaceringen tycker jag.

• Anneofgg

Jo.. det där med bordsplacering är jävligt svårt... *suck*
    Vi är också i den sitsen just nu. Får inte riktigt till det. Allt vi vill är att folk ska ha det roligt, som sagt. Hoppas att ingen känner sig åsidosatt eller orättvist behandlad... *suck*

• rbkzandra

vi med...*puh* snart blir de filtar o picknick på golvet.

• Anneofgg

rbkzandra
    hehe... men typ!

Vi har ett till intressant projekt:
    Vi ska gifta oss borgerligt dessutom, och vi ska göra det där de aldrig har haft en borgerlig vigsel förut. Det ska vara i en loge som vi ska dekorera. Vi ska bygga ett slags konstruktion av trä och tyg som vi ska stå under i vigseln... vi får tillgång till logen bara några dagar innan den stora dagen. Hur ska vi hinna med detta...

Hoppas att det blir snyggt i alla fall :)

//Anne

• Playing the angel

Här hoppar jag in! Vi börjar få det mesta klart. Har lite panik eftersom jag inte får tag i restaurangchefen på stället vi ska vara för lite information.

Igår hittade jag äntligen MIN tiara som jag har letat efter..

Underkläderna är också ett litet problem, har märkt att jag inte kan ha de jag tänkt ha. Så nu är jag på jakt efter en bodyslimmer i hudfärgat. Någon som har tips?!

• Anneofgg

Jag skulle ha provat Ingrids...

Ingrids Damunderkläder
    Tel. 090-77 62 70
    Kungsg. 51, 90326 UMEÅ

• lingonben

Denna tråd har varit lugnt senaste tiden ser jag. Antar att alla Septemberbrudar har fullt upp nu :)
    Vi är också ett Umeå-par som gifter oss i September men uppe i Kågedalens kyrka utanför Skellefteå.
    Börjar bli riktigt pirrigt nu och så mycket kvar att stå i.
    30/9 viger vi oss.

• Ingela Lagström

Nu är vi gifta!! Titta gärna in på vår hemsida om ni vill se bilder från bröllopet.

ingela-stefan.weddingannouncer.com

Hoppas att era bröllop blev lika lyckade som vårat. Den mest fantastiska dagen i mitt liv...

Och vet ni: I Skåne var det strålande solsken den 2:a september...

• lingonben

Ingela Lagström:

Stort grattis och vad härligt att allt blev underbart. Dessutom en väldigt trevlig hemsida (ser fram emot fler bilder från bröllopet när de blivit klara, just nu är det bara en vacker ring där, men örigt var intressant att se, möhippa och allt.)

Lycka till som hustru!

• Ingela Lagström

Nu ligger det lite foton inne...

Var är alla er andras bilder, vill se nu

Ska bli spännande att se era bröllopsbilder, hoppas ni alla hade en lika underbar dag, den bästa i era liv....

• lingonben

Ingela Lagström: Oj vad vackert! Jättefina bilder och ni ser ut som tagna ur en saga.

• Anneofgg

Nu är vi också gifta!!!
    Va härligt det känns...

Snart kommer bilder!

//Anne

• lillepuh

jag är gift redan.
    Den 2/9 kl 15.00 blev vi vigda!

Det var en fin dag. solen lyste så vacker.
    Festprogrammen blev bra. dukningen också. Italiensk buffe hade vi och vin/öl
    tårtan var supergod "white lady" chockladbottnar, hallonmouse, vanilje som fyllning, vit marsipan, rosa och röda marsipanrosor med murgröna.

Lycka till med er bröllop.

en liten bild då.
    www.babyboom.nu/forum/download.php

mer kommer sen... vi har inte fått bilderna från fotografen.

1 vecka som gift!!!!!!!!

Svar på tråden 2 september brudar...