• Torvan

    Billiga tyger i Göteborg??

    Nån som kan tipsa om var man kan köpa billiga tyger i Göteborg? Skall sy en enkel underkjol med lite tyll nertill. Söker inte kvalitet...

  • Svar på tråden Billiga tyger i Göteborg??
  • JojPe

    Gårda är bra men inte speciellt billiga.
    Myrins kan ha billiga tyger. En liten bra affär är Tygaffären vid Norra Gubberogatan.

  • Torvan

    Tack för tipsa - Gårda föreställer jag mig är dyra eftersom de har ett så brett sortiment. Skall kolla Gubberogatans, men var ligger Myrins?

  • Malmön2006

    Myrins textil ligger på von Utfallsg. 20 eller Myrins Tyger ligger på Hantverksv. 12

  • alvbröllop

    MG tyger e också billiga - sen så ligger ju Myrins på utfallsgatan bara ca 1 km från mgs så jag åkte till båda i jakten på fina tyger!

  • princess_edition

    extremt billiga tyger går att hitta på jysk och ikea. dock har de inte så stort utbud och säkert inte tylltyg.

    tycker inte att myrins har särskilt billiga tyger faktiskt. kolla in den affären som ligger högst upp på kungsgatan, minns inte vad den heter dock. om du kommer nerefrån domkyrkan så ligger den på vänster sida, mittemot tribe ungefär.

  • ErikJohan

    Sidan billigatyger.n.nu har en bra sammanställning på var man kan hitta billiga tyger i Göteborg samt online. Vi hittade många bra tips här, väldigt praktiskt att köpa tyger online tyckte jag.

  • Polventon

    Tyglagret i Kållered (nära pendeltågsstationen) har bra utbud och är mycket billigare än exempelvis Gårda Textil. Om du ska ha tyg till klänning eller andra kläder är nog den Myrins på von Utfallsgatan bättre än den i stan.

Svar på tråden Billiga tyger i Göteborg??