• Louise 2003

Pysselträff i Stockholm!

Tack för idag tjejer! Jag hade kanontrevligt på pysselträffen. Hoppas att vi ses igen och kan pyssla vidare.

// Louise

• Svar på tråden Pysselträff i Stockholm!
  • Hjärtat

Hej Louise 2003

Vad roligt att träffen blev lyckad Kan du inte berätta vad ni gjorde, åt osv, jag är lite nyfiken

Hjärtat

• Nova

Ja, berätta. Jag kunde inte idag, , men tänkte på pyssel hela eftermiddagen. Så jag är nyfiken.

Nova

• Louise 2003

Mest satt vi faktiskt och pratade bröllop och drack kaffe. Vi hade väldigt svårt att slita oss från bröllopspratet om blommor, festlokaler och klänningar och allt annat som hör bröllop till. En av tjusningarna med BT är ju att man får jämföra planer och byta idéer, så det ägnade vi oss åt.

Elin styrde som tur var upp verkamheten och såg till att vi började pyssla lite Vi började göra våra tiaror, testade lite papperspyssel och olika tekniker och pratade embossing. Vi hann dock inte med att testa embossing, det får bli nästa gång.
    // Louise

• VeroniQue

Hej och tack själv Louise!

Jag hade jättetrevligt. Synd bara
    att tiden går så fort. Det var svårt
    att slita sig kan jag säga...

Hoppas vekrligen att vi kan träffas
    igen för mer pyssel! :)

// Veronica

• Elin 7/6 2003

Ja det var verkligen jättetrevligt igår! Jag fick massa bra ideer och uppslag. Det jobbiga är nu bara att jag funderar på hur jag ska göra inbjudningskorten! Hade ju bestämt mig, men fick så många bra tips och ideer igår!
    Gjorde färdigt min tiara igår efter alla hade åkt hem och den blev bra. Jag är jättenöjd. Men jag måste göra några till så att jag har lite att välja mellan.
    Jag hoppas verkligen att det blir fler träffar. Det är bara att höra av sig med förslag om nytt datum så försöker vi dra ihop nåt igen!

/Elin

Svar på tråden Pysselträff i Stockholm!