• Merlin

Lite ledsen...

De var och hämtade honom alldeles nyss. Bara två kompisar, resten är bortresta. Förstår jag fullständigt, men INGEN av mina två bröder eller två svågrar var med. Vi är alla helsyskon och bor i samma stad. Två av dem hade dessutom lovat att följa med, men det gjorde de aldrig...
    Känns lite småtrist.

• Svar på tråden Lite ledsen...
  • Lola Jämtland

Fast 2 är ju bättre än ingen alls.

• helenekl

åhh, jag förstår dig helt o hållet! man vill ju att den enda svensexan man ska ha i livet är med alla nära o kära!
    men du vännen, hoppas han får en härlig dag iaf! det är ändå det som räknas! ;)

• Merlin

Jo visst är två bättre än inga alls. Jag är verkligen jätteglad för att de drog iväg honom, men det känns ju lite som han inte är accepterad av familjen när ingen av de fyra hänger med. Speciellt som de lovat...
    Han får säkert jättekul ändå, men det känns inte kul för mig.

• Elisabet hjärta Christian

Merlin: det kanske är så att någon av dem ansluter senare under dagen?

• Merlin

Jag hoppas det. Jag vet att min blivande inte bryr sig, han är så glad att någon bara ställer upp och gör något för honom. Han uppskattar verkligen det lilla. Jag är också jätteglad för att de fixar något för honom, men jag tycker det känns lite trist från min familjs sida. Vi är väldigt olika mina syskon och har noll gemensamt. De andra fyra syskonen är jättebundis och det känns bara som man får det bekräftat ännu en gång att man inte riktigt är accepterad...

• picachu

Bättre att vara ensam än i dåligt sällskap, brukar min mamma säga.
    Om det var de här två killarna som ställde upp, så betyder det är det är just dem han "vill" ha på sin svensexa, och inte några som känner sig dittvingade, Det blir nog bra, ska du se!

• WimZy

Merlin

Jag förstår precis hur du känner dig, för jag har samma problem med mina syskon! (www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1801175.html)
    Man tror ju att ens syskon ska ställa upp och stötta, men icke. Är så tråkigt!!! Men du ska se att han har det jätteroligt och förmodligen mycket roligare än om dina syskon skulle varit med!

• my_name

Min sambo får ingen svensexa alls och min egen var ...kanske inte så fantasifull... Men bättre något litet än inget alls! Jättetråkigt för honom som varit med och fixat andras svensexor! Blaha!!

Jag ska själv fixa någon överaskning åt honom efter bröllopet...

• Tärnan_

Usch så tråkigt..:( förstår att du känner dig nere av det här..jag håller också på att fixa hippa och fler än hälften har redan sagt att dem inte kan vara med pga att dem är på semester och dylikt..men man får försöka göra det bästa av situationen iaf,fast det kan verka tungt! man vill ju att dem man älskar verkligen ska få det dem förtjänar och inte mindre!!

• 2sept-06

Förstår att det känns trist. Jag är själv lite orolig för min gubbes svensexa. De har ringt mig flera gånger för att fråga min åsikt vad gäller datum och antalet...det är så många som inte kan. Ser nu ut som om de blir 4 st....men å andra sidan blir de hans bästa vänner, men inte hans bror.

Hopas han hade kul i alla fall!

Svar på tråden Lite ledsen...