• mlu

bussar stockholm

Vi vill ordna en transport for vara gaster fran kyrkan till festen. Buss verkar enklast, nagon har pa BT som varit i kontakt med nagot bussbolag i Stockholm och gjort en bra deal.

• Svar på tråden bussar stockholm
  • sherlock

Flygbussarna charter har vi bokat.

Tror jag fick det rådet här på BT för ett tag sedan. Kommer inte ihåg tråden men enligt den så var de billigast-bäst.

• nikita

Ni kan alltid söka buss genom busnet. De har en hemsida www.busnet.se. Har själv gjort det och det var hur smidigt som helst. De förmedlar kontakt med olika bussbolag och skickar ut offertförfrågan. Man ska bara skriva själv vad man önskar för buss och var den ska köra. De tar inte betalt av privatpersonen

• förhoppningsis

flygbussarna är billigast, dessutom pålitliga. Har använt dom flera gånger och det har alltid funkat kanon!

• Sunshine Girl

mlu, vi bokade 2 bussar (ca 100 gäster) ifrån www.westinbuss.se gick hur bra som helst! Kan verkligen rekommendera dom.

• jennnny

Kerstins Taxi och Buss rekomenderas! De har många frächa bussar i storlek från 12-51 platser!

• silvera

Jag skickade mail, till olika bolag i somras, och fick olika prisuppgifter. Billigast var Botkyrka buss. Vi kommer att ha buss till kyrkan, och sedan till festen. Vad man måste kika på när det gäller offerterna, är momsen. Kolla så att det är angivet, om den är inräknad eller ej.
    De på Botkyrka buss, sade att jag ringer två veckor innan vårt bröllop i december, och talar om hur stor buss vi behöver, för de hade buss för 55, 60 eller 70 personer, tror jag att det var. De ville även ha offertens nummer, som jag fick i somras. Det är ju bra, för i fall de har höjt priset sedan dess, så är det det priset jag får betala. Om de skulle sänka priset, så blir det lägre pris.

Men mycket beror nog också på vart man åker, verkar det som också. Vi skulle ha från Handen till Österhaninge kyrka, och sedan in till festen i Stockholm. Även tiden kan räknas in. Vi beräknade från start till slut, max 4 timmar, och då har vi tillgång till bussen hela tiden, ifall man tex vill lägga ifrån sig ytterkläderna i bussen, under vigseln eller om gästerna vill värma sig om det är kallt mm. Lycka till!

Svar på tråden bussar stockholm