• Fru Cinderella

Nattugglor! Vilka är här???

Vet att det fanns en tråd om "Nattugglor" där vi kollade hur många som var online vid ett visst klockslag.. har dock ingen aning om vart den vimlat iväg vid det här laget..

Ville bara meddela om att klockan nu är 02.00 en torsdag och det är futtiga 286 online.. vad alla dem sysslar med vet jag dock inte..

• Svar på tråden Nattugglor! Vilka är här???
  • Fru Cinderella

Fjällräv

Ah okej, bara nyfiken som sagt :)

Q och P

Vad kul.. eller bara P kanske.. hur går det med namnbytet föressten??

• Vinterbrud-07

Ville bara säga att även jag här så här sent. Mest för att jag jobbar natt...och det finns inget att göra just nu på jobbet :(

• Q och P

Cinderella: Jag har lagt tanken på hyllan.

• Q och P

Cinderella: Jag var så säker på att jag ville byta förnamn men nu är jag osäker. Efternamn vill jag verkligen byta men där har jag inget som känns rätt.

• jocelyn

jocelyn är alltid vaken... :)

• Fjällräv

Tror det är dags för Räven att lämna er andra åt er själva och gå och lägga sig i lyan....

• discodivan

vaken som alltid när man har bebis

• discodivan

precis gjort en beställning på www.catalog.se till ungarna på 2500 hur man nu ska kunna betala det jaja

• Q och P

discodivan: Summan blir gärna ganska stor då man sitter på nätet el kollar i kataloger Du är inte ensam *hihi*

• Fru Cinderella

Ledsen om jag försvann igår, började spela mitt nya spel Det han bli ljust innan jag gav upp på det!

Svar på tråden Nattugglor! Vilka är här???