bantar era blivande inför bröllopet? :-)
Kom bara att tänka på en grej när jag läser här om alla brudars bantning: Bantar era män inför den stora dagen också?
Kom bara att tänka på en grej när jag läser här om alla brudars bantning: Bantar era män inför den stora dagen också?
Han bantar lika emiaktigt som mig. Försöker tänka på att röra på sig mer och äta nyttigare.
semiaktigt skulle det vara!
Tyvärr är det väl oftast kvinnan som lägger på sig oönskade sambokilon när hon äter lika stora portioner som sin m2b, så antagligen känner inte lika många killar behovet av att banta.
Blir man lynchad om man skriver att vi tjejer kanske är mer fåfänga också? Iaf hur vi ser ut på dagen många av oss har drömt om sen vi var barn.
I alla fall jag gick omkring med en vit kjol på huvudet som lillflicka och låtsades att jag var prinsessa/gifte mig.
Min m2b bantar med varierande framgång. Men det är inte bara för bröllopet, utan för att han vill komma i form annars också.
haha... nej! Här har ni en vars karl kämpat før att gå upp till nuvarande vikten :D
Då skulle han gå ner alla kilon han byggt upp før att bli "tyngre" på fotbollsplan :D