• emmsan2

Bröllopet,, ett avslutat kapitel.

Jag och min man gifte oss nu den 1/7-06 och efter ett år av planering, gjorde vi i helgen klart alla tackkort och postade dem. -Så nu är det alltihop alltså ett avslutat kapitel.
    Känns väldigt skönt på många sätt men också lite saknad förstås.
    Nu är det bara till att göra ordning fotoalbumet så att man kan titta tillbaka och minnas.
    Lycka till alla ni blivande brudar, det är något stort o fantastiskt som väntar Er.

• Svar på tråden Bröllopet,, ett avslutat kapitel.
  • solrosblad

Ja, det känns lite konstigt att inte planera och drömma. Men oxå skönt att slippa oroa sig för att man glömt ngt och att slippa all stress och nervpress

Ett tips till er som inte gift er ännu: Delegera så mycket ni kan!!! Ni ska bara ha fokus på era kläder och skönhetsvård, inte lägga tid på fest eller annat tidskrävande.

Vi grejade nästan allt själva med resultat att vi båda var så slutkörda på vår stora dag. Jag fick migrän och spydde på em, sen var min fantastiska dag åt helvete, inte alls kul Dessutom fick vi fel tårta och intelevererades den som det var sagt, utan den åkte toastmastern och hämtade 1,5 timme senare än den skulle levereras till festen.

Men bilderna på oss är jättefina, och jag är såååå otroligt stolt och lycklig över att få titulera mig som fru

Svar på tråden Bröllopet,, ett avslutat kapitel.