• GRK

"Låneringar"

Hallo. Har tankarna på frieri/förlovning inom en snar framtid med min flickvän. MEN jag hittar inte nån affär som har sk låneringar... Har hört/läst att det finns, men var!? Känner att jag vill ha ring när jag frågar, men vill att VI ska välja ut dom riktiga sen.... Tacksam för hjälp, o helst på tips runt GBG.

• Svar på tråden "Låneringar"
  • The Runaway Bride

Ett annat tips är att köpa en ring i silver (kostar inte så mycket) som hon kan ha tills ni hittat de riktiga ringarna.

• Ziii

Måste du ha en ring? Jag skulle tycka att det kändes lite konstigt att bli erbjuden en ring som inte var den som jag skulle ha sedan. Men det är kanske bara jag :)

• gullerika

Fria utanför guldsmeden vetja :)

• fruWiklund

Min blivande köpte en jättefin ring i titan med diamant som han friade med. När jag sagt ja åkte vi och köpte "riktiga" förlovningsringar som vi betalade tillsammans.

• Kerin

Köp en "rolig" ring? Finns ganska ringar med enorma "fejkstenar" för en billig peng på t.ex. Glitter. Det hade jag tyckt var roligt

• GRK

Det låter som det får bli nån slags enkel billig ring o ha vid tillfället... d é ju just för att jag vill en symboliskt, så det kanske funkar med en ifrån 5:- automat! :) Tack för svaren iaf!

• mugglesfan

Jag har för mig att guldsmeden på Avenyn (kommer inte ihåg vad den heter) har låneringar. Ligger nära Tvåkanten.
    Min man hade tänkt välja en överraskningsring där men sedan blev det inte så (det blev en jättesnygg - preliminär - partyring istället). Det funkade lika bra kan jag säga...

• hakuna matata

jag blev firad till med en "sålänge-ring" och det var mycket uppskattad idé, det var så gulligt och genomtänkt.
    sedan var det ju bra då min M2B inte alls hade koll på min smak visade det sig sedan!

han köpte en ring som inte var så dyr somjag kunde få behålla som jag värderar högt på ett annat sätt

Svar på tråden "Låneringar"