Hjälp!! Häst och vagn!
Är det någon som vet var man kan hyra häst och vagn i närheten av Lund (Revinge)? Jag skulle vilja hyra häst och en vagn med tak (i fall det regnar den 2:e sep).
Är det någon som vet var man kan hyra häst och vagn i närheten av Lund (Revinge)? Jag skulle vilja hyra häst och en vagn med tak (i fall det regnar den 2:e sep).
Christer: Jag har varit inne på sidan och tittat, men vem tar man kontakt med? och vad kostar det? Vi gifter oss den 18/8-2007 i Vellinge, festen kommer att hållas bara en liten bit från kyrkan men det hade ändå varit kul att åka häst & vagn.
Hej
vi har samma problem, kollade er sida men hittade ingen information. Vi gifter oss i malmo juni-07, & skulle vilja ha hast & vagn fran kyrkan till mottagningen...
Tror att firman i dalby som Karin69 skrev om är Annikas Häst och vagn, länk dit är web.telia.com/~u46230267/
future mrs B, när i juni ska ni gifta er och vad? Vi ska gifta oss den 2 juni utanför Vellinge
vi gifter oss d.16 juni i Bunkeflo kyrka...
Har ni provat ta kontakt med roland.paulsson@tele2.se från Lillhagens ridklubb. Vi hade honom, jättetrevlig kille o van vid bröllopskörningar!
Har varit i kontakt med Roland Paulsson på Lillhagens ridklubb och kan berätta att det kostar 3000 kr att anlita honom. Då ingår champagne, blomstersmyckning av vagnen som matchar ens färger och det bästa är att det är en sufflettvagn, så om det regnar är det inte heller någon katastrof Verkar faktiskt riktigt bra
Hur långt åker Lillhagens ekipage? Skulle dom kunna komma til Halmstad?
Vet inte, men det skadar ju inte att fråga dom! Det är ju inte omöjligt
hej hej
hoppas att du Christer ar har, jag har provat att ringa dig & Ewa flera ggr men ni svarar inte.kan du kanske ge info har pa torget eftersom det sakert ar manga som vill ta del av det....??
det ar dom numerna som jag ringt men far val forsoka igen.... ringer inte fran sverige sa det ar darfor numret inte syns. kan du inte dela med dig av din info har till oss alla? jag ar sakert inte den anda som undrar over era priser....
ok
nu har jag antligen fatt svar(fast vi tackade nej) bor man utanfor Sjobo sa kostar det 3000kr & bor man i Sjobo sa ar det ngt billigare.... lite tips ifall ngn annan skulle vara intresserad....
oj! jag provade att ringa dig forst-inget svar,sa da ringde jag Eva & det var hon som sa de priserna till mig-hon fragade inte ens var jag brollopet skulle vara sa hur hon da kan ge prisforslag vet jag faktiskt inte.