• Anna25

Stackars brudpar!

Jag ville bara uttrycka mitt medlidande för de brudpar som gifter sig idag, i Skåne i alla fall. Det har varit underbart fint väder hela veckan och så idag bara regnar det... Vi såg ett brudpar, eller bara en brud tror jag med en väninna, på Stora Södergatan i Lund i en jättefin bil, de måste vara besvikna. Men det är ju inte vädret som avgör om dagen blir bra! Jag kommer att tänka på alla er som gifter er idag och önskar er en riktigt bra dag i alla fall!

• Svar på tråden Stackars brudpar!
  • 15juli06

Här i Helsingborg har det inte regnat ännu:)

• Sprallig

Och nu skiner solen här i Lund!

• Gumsigos

Här har det regnat (Tollarp o Kristianstad) men det börjar spricka upp nu ;)

• BT BRUD

Måste säga att även om det härligt med sol,så tar jag faktiskt heller regn än den värmen som har varit denna vecka :-O

Jag hadde inte orkat med brudklänning o värmen igår Nejtack!

• picachu

Näää! Min man är i Skåne på sin bäste väns bröllop (låter som en Julia Roberts-film..hmm...)! Hoppas allt inte regnade bort!

• BT BRUD

regn betyder iallfall tur eller hur

• 080513 2

Har precis kört ut en tårta. Solen strålar i Malmö, iaf. Vi hade regn i ca 1-1½ timme på fm, men nu sol och stekande hetta (igen)

• kentfantast

Men det finns ju faktiskt inget som säger att lite regn kommer att förstöra hela festen. Själv älskar jag regn. Det kan bli så himla snygga kort med fotografen då. Vi gifter oss på hösten och det får gärna komma en skvätt. Hur många brudpar har inte haft världens bästa dag ändå? Grattis alla som gifter sig idag!

Svar på tråden Stackars brudpar!