1 år och ca 40kg att gå ner
Vad tror ni kan det gå?
Så vida jag inte blir gravid men annars borde det väl gå? Eller har jag för stora krav? det värsta är all hängande hud men det löser sig nog..
Vad tror ni kan det gå?
Så vida jag inte blir gravid men annars borde det väl gå? Eller har jag för stora krav? det värsta är all hängande hud men det löser sig nog..
Tänk, när augusti är slut så är du under 100 kg! Fantastiskt bra jobbat. Du kommer att gå in i 2007 på ett helt annat sätt än 2006.
Rosenhaga om jag inte går upp allt igen innan slutet av 2006 men det borde jag inte göra...
JoMiJon,
Hoppsan! Du - om du en gång har gått ned alla dessa kilo, vad du än gör - gå inte upp igen! Tänk inte tanken ens.
Jag hoppas att din viktminskning inte beror på att du bantar utan på att du har ändrat livsstil? (Har skrivit ett otal inlägg om min syn på bantning så jag ska inte ta upp det igen.)
Sedan har du en bonus som väntar nu när du har gått ned en hel del och det är att du helt plötsligt får lättare att röra på dig - att börja träna. Varför inte hitta en motionsform som du gillar - förresten, prova på allt du vill! Omväxling förnöjer. :)
Rosenhaga
jag går hos dietist..
jag ska börja träna på gym i höst enda motionsformen jag gillar (dvs träna själv med maskiner)
Träna med maskiner är kul, jag gillar också det. :)
just det ja...en kompis jag träffade idag ska jag iväg och rida islandshäst med när jag gått ner under 90kg
Aa, det är ju alltid skoj! Länge sedan jag var ute och red nu. Det vore ju faktiskt ett riktigt bra delmål kombinerat med belöning. :) Tack, för tipset!
Vad peppad jag blev av denna tråden! Själv har jag åtminstone 30 kg jag vill tappa innan bröllopet i augusti -07. Det SKA gå!!! Lycka till alla som kämpar!
Att bara träna med maskiner när man vill gå ner i vikt är ju inte klockrent. Man behöver konditionsträning alldeles oavsett om man vill gå ner eller behålla en hälsosam vikt.
Tycker Rosenhagas tips är mycket bra!
Kom plötsligt på att jag var en fena på badminton när jag var yngre. Hmmmm...kanske skulle införskaffa badmintonracket och ett nät till stan, här på landet blåser det för mycket för att spela.
*puffar*
JoMinJon, hur går det?
sällar mig till skaran, fick en våg igår, och tog tag i sanningen, har gått upp 28kg de senaste åren, ska gå ner 18-23 av dom hade jag tänkt, suck, vill ju sitta o trycka imig choklad hela dagarna