• Överlycklig

Ja vad ska man säga...

..nu var man gift..whiiiiiii!!!
    Under tre nätter hade inte jag fått mycket sömn i mina små ögon. Det var mycket att ordnade sista dagarna för att alt skulle klaffa. Så på fredag kväll åkte min man till sina föräldrar där han skulle sova och jag, min tärna och en kompis gick till en fjärde kompis som had egjort iordning badtunnan uten med dofter, ljus, ost, kex och mouserande samt romantiskt musik... underbart!!! Så bröllopsdagen gick allt som det skulle, underbart väder, frissan kom i tid och hon började greja, tärnan sprang ruint och fixade och passade upp. Fotografen kom och det var verkligen som att ha en papparatsi om sig hela dage... Jättekul och väldigt bra så man efter ett tag vande sig och jag tror att porträttsbilderna kommer att bli mycket bra på grund av detta, vi var avslappnade. Dagen gick jättesnabbt och rätt som det var var det bara att dra iväg till kyrkan. Precis när vi skulle gå ur bilen kom det ytterligare bilar så vi åkte ett varv till. Tyvärr missade kyrkvaktmästaren detta och tutade igång ingångsmarschen innan jag var inne i kyrkan och vi han aldrig hämta andan och förbereda oss innan vi bokstavligen fick springa in i kyrkan, dörrarna slogs upp och där framme stod min man och han grät när han fick syn på mig, jag gjorde allt för att inte gråta jag också, men det var svårt. Vigseln var som en dimma och ett tu tre så var vi gifta. Iväg på fotografering och sen till festen som varade långt fram på småtimmarna, vi avlägsnade oss dock redan halv två då vi hade haft fyverkerier och bukettkastning. Hela dagen var vi som i ett rus och jag har ännu inte landat. Vi bodde på hotellet i stan och klockan 11 kom min svåger och hämtade hem oss där våra vänner hade dukat upp en brunch och vi hade presentöppning innan vi åkte iväg till Halmstad i tre nätter. Vi har lagt in tre kort från vår dag, fler kommer!!! KRAM och tusen åter tusen tack till alla på BT som har hjälpt oss under vår väg fram till vår dag!!!
    www.familjeliv.se/krypin/alex26/galleri.php

• Svar på tråden Ja vad ska man säga...
  • filipelin

Grattis!!

Va fina ni var

• onsdag i oktober

Ett stort grattis

Ni var verkligen superfina!

• zooran

Håller med ovanstående - jätte fina! Och vilken skön krona du har!! Vart har du fått tag i den?
    Lycka till med fortsättningen! :)

• Cattis28

Åh, så fina ni var! Blir alldeles lycklig när jag ser er. Vet ju hur underbar den dagen är!! Kram på dig//Cattis

• Överlycklig

Tack! Nu bara njuter vi!!!
    Jag har fått låna min krona av min kyrka!!!

• jazzo50

Överlycklig
    GRATTIS guud va fina ni va

du ska inte sälja slöjan föressten fniss ?

• Överlycklig

tack!!! Nej, min mamma har sytt slöjan och klistrat fast alla stenar (500!!) förhand så den ska vi spara och låta gå i släkten... dock skall ALLA andra kläder säljas ds

• brudivinter?

Grattis!!
    Ni var jätte fina..

Svar på tråden Ja vad ska man säga...