• *suzy*

Vinterbröllop - norrbotten

Hej allihopa!

Finns det några norrbottens par som tänker gifta sig under vinterhalvåret?

• Svar på tråden Vinterbröllop - norrbotten
  • *suzy*
    Finns det inga vinterbrudar i norrbotten. Viger sig alla på sommaren? Vi kan inte bestämma hur vi vill göra *suck*....
  • basketnettan

Vi ska gifta oss i Gällivare i april så det blir vinterbröllop för oss. Jag är från Göteborg och min m2b är från Gällivare. Vi bor i Gbg och tyckte att då är det ju kul att gifta sig "där uppe". Desstuom är det roligare för min sida som får uppleva vintern där uppe med skoteråkning, skidåkning och hundspann. Många har alrig varit så långt upp.

Är inte vintern som bäst däruppe? Just runt påsk brukar det ju vara som finast. väder. Tycker ni ska köra på det

• jsj001

Ja, jag och min blivande make gifter oss 30 december 2006 så det blir ett äkta vinterbröllop! Men jag har varit lite dålig på att planera det hela så det är nog god tid att börja snart!

• Meddelande borttaget
  • Vinterbrud feb -07

Ja!
    Vi ska gifta oss i februari, så det blir ett riktigt vinterbröllop! =)

• Glader34

Vi gifter oss också i februari -07. Facklor och eldar kommer att lysa upp kring oss. Naturligtvis hoppas jag på att vädret är lite skonsamt så att häst och släde fungerar utan att bli för kallt för både oss och hästen. Samt att snön visar sig från sin bästa sida.

• Vinterbrud feb -07

Glader34
    Ja, visst skulle det var underbart om vädret håller sig Ok iaf. :)
    Vilket datum ska ni gifta er? Vi har bokat kyrkan den 17 februari. Tänk så mysigt det kommer bli med alla ljus och facklor! *längtar*

• Glader34

Vi gifter oss 24 februari, har just pratat med slädföraren, hoppas att det kommer att vara riktigt vintervitt. Var gifter ni er, vi gifter oss i västernorrland.

• tipp

Vi gifter oss 31/12 helt massor att göra!

• Meddelande borttaget
  • Vinter och snö

Glader: Här är en till som gifter sig den 24 feb!! Vart i norrbotten ska ni gifta er? Vi ska gifta oss i Luleå domkyrka.

• honken

Vi ska gifta oss på nyårsafton i Piteå!! =))

• Snart fru 2 feb 2007

Vinter bröllop på ishotellet,
    Jag har bott i Gällivare så vi tänkte på det med men så fick vi plats på ishotellet så det blev det i stället!

Har någon något br atips på vinter favor rill gäsyterna? jag har sökt på massor men inte hittat det rätta än..

Svar på tråden Vinterbröllop - norrbotten