• Strumpan.

Strumpan är nu gift. (med bilder)

Hejsan på er!

Skickar med en länk med lite bilder på min bröllopsdag. Fotografen tog visserligen 600 bilder men har valt ut några.
    Gifte mig den 17/6-06.
    Helt perfekt dag.Fint väder och trevliga gäster och superduktiga värdar mm.

www.familjeliv.se/krypin/strumpan77/galleri.php

/strumpan

• Svar på tråden Strumpan är nu gift. (med bilder)
  • Strumpan.

Tack alla för de fina komplimangerna.

caprea:
    Klänningen kommer från Meriam Trading och jag har köpt den hos eironora i göteborg.

Elou:
    Tårtan köpte vi hos Mohlins på hisingen i göteborg. Min mans syster jobbar där och gjorde tårtan, smakade jättegott.

Augusti-06:
    Ja, hade bara slöjan i kyrkan och tog av den innan vi kom till festlokalen.Hade ju ingen spegel med mig så jag kollade lite snabbt i bilfönstret..hihi.

TACK

• majka

Måste bara få säga att du ser fantastisk vacker ut. Längtar till min dag...

• yrvädret

Så otroligt fina ni var! Ni ser så lyckliga ut! Grattis!

Vart höll ni festen? Och vem är fotografen?

• Mimsan75

Grattis till er fina dag!

Ni var verkligen supervackra

Du var tom vackrare än den bruden du hade på din "så här vill jag se ut bild".

• Strumpan.

yrvädret :

Vi hade festen i långedrag i göteborg på ett ställe som heter långedrags paviljong som ligger jättefint vid havet.

Fotografen heter Alf andersen www. aamf .se

• yrvädret

Aha, jag tyckte väl att det såg ut som Göteborg

• JosseN

Strumpan: Hur mkt kostade din bukett? Jättevacker!!! Funderar på något liknande.

• Strumpan.

JosseN :
    Hej mitt i natten

Min bukett beställde jag hos Sven blomma i surte i göteborg. Dom tog bara betalt för blommorna och inte arbetet, vi fick dessutom en extra ros med ett gratulationskort från dom privat. Jag beställde min bukett med ca 25 stora rosor, en tärnbukett med ca 15 rosor och 2 näbbbuketter med 10 rosor i varje och en crosage (stavas det så?) till min man och allt kostade 700:-. Billigt va och hon är väldigt noga med att allt skulle bli jättebra och kontrollerade flera gånger. Jag rekommenderar verkligen dom.

• Fru Isborn

GRATTIS!
    Ni var jätte vackra! Lycka till i framtiden!

• bullisklubben

Du var skitsnygg!!!!! Verkligen! Stooort grattis! Vi gifter oss nästa lördag, så j-a nervös!

• Strumpan.

Bullisklubben:

Lycka till nästa lördag. Ni får säkert en jättefin dag.

Svar på tråden Strumpan är nu gift. (med bilder)