• sweet saint

Jisses, 5 dagar kvar.....

Den 1/7...... klockan 16,30........ börjar...... vigseln........!

Innan dess så ska man på nåt sätt lycka hålla sig lugn... MAn vill ju också vara utvilad och fräsch... Lätt då man inte kan sova...... (nån som har nåt tips om det.. piller av nåt slag som "söver" ner en.. ?)

Men himmel o pannkaka vad kul det ska bli!!!

• Svar på tråden Jisses, 5 dagar kvar.....
  • sareks

säger grattis i förskott.Själv e man nygift.Men jag hoppas att ni får en trevlig dag

• Jonas90

ta de lungt! det kommer gå superbra!

• Sunshine77

sweet saint; jag har samma problem, vi gifter oss också på lördag fast kl 15.30. Har knappt sovit på hela natten. Låg o vred mig igår o tittade på klockan en gång i halvtimmen o tänkte MÅSTE somna... Känns som att jag inte sovit någonting alls inatt. Nån som har nått bra tips?

• sareks

Sunshine77
    tips har man ju inga.De är ju naturligt att man känner sej helt otroligt glad och man tänker om man har fixat med allt mm.Men har inga direkta tips.Jag va nervös i 2 veckor...men de får man leva med grattis till er

• sweet saint

hihi.. tack för svaren/tankarna..
    nej vad 17 ska man göra... Trodde faktiskt innerst inne att jag inte skulle bli spänd och ha nerverna på utsidan, men jag var ingen superwoman.. tydligen..

får gå förbi nån naturshop och kolla om de har nåt som hjälpen en o sova....
    Nåt kaffe blir det iallafall inte nu....

sitter på jobbet nu och jobbar jättemycket.... NOOOOOT!!!!

jaha.. sen måste jag ju spendera kvällen med att träna på min nya namnteckning då...

fru Mattson.. eller ska man dra till med internationellt... My name is Mattson...MRS mattsson... hihi (skoja bara Jag är något ivrig....)

• sareks

sweet saint
    ja du är nog de

• sweet saint

oj.. lite stavfel.... tur man inte jobbar m ekonomi...

• Amazonas

Det finns naturläkemedel som fungerar som sömnmedel... Men jag hade nog inte för första gången testat en ny medicin dagen innan mitt bröllop om jag inte var absolut tvungen...

• sweet saint

tack för tipset!!! Nej man vet aldrig hur man reagerar, utan jag tänkte prova nu i veckan.. natten till den 1/7 så har jag en riktig tablett som jag i värsta fall kan ta... vi får se om den behövs.. tycker inte om att ta sånt i onödan....
    har du nåtn tips på naturliga medel som hjälper??? Gå upp kl 5 på fredagen kanske...

• Överlycklig

hi hi dä är jag före er då... jag gifter mig 1/7 klockan 15.00...
    Lika pirrit här :D

• sweet saint

visst är det "nervöst" eller hur man ska säga.. förväntansfullt kanske...

IIIIIIIH!!! känner mig som ett barn!

Hoppas ni får en fin dag!!!

• Överlycklig

Ni också, har ni mycket kvar?

• sweet saint

njaeeeaaa... mycket ligger ju i ens tankar... saker som man går igenom så att man inte glömmer något.. Vi ska ha utomhusbröllop så det blir en del som vi ska fixa under veckan, framför allt på fredag... det som viktigast nu är att vi fixar med musiken.. inget liveband utan inspelad musik... det ska vi fixa med ikväll.. Sen ska ju jag piffa och puffa med mig själv.. ansiktmasker, naglar osv.
    Vi ska vara 21 pers och jag ska förbereda maten (inte allt men lite....), det kommer ta tid..

Har ni mycket kvar att styra med??????

• Överlycklig

tja endel.. men vi har en lista dag för dag med vad som ska göras. Ikväll ska vi ställa upp bord och stolar och om allt stämmer (hoppas) så ska vi börja printa ut bordsplaceringen till våra häften som annars är klara i morgon.

• sweet saint

ja.. vi måste nog också skriva den där kom ihåg listan... har inte hunnit ännu. vi har inte heller fixat bordsplaceringen ännu.... det är ju lite si så där... ja, stressigt kanske..

Svar på tråden Jisses, 5 dagar kvar.....