• yrvädret

Nu suger det ordentligt!!!

Nu är det inte lång tid kvar! Om lite mindre än 4 veckor står man där som brud, aaahh!!
    Kan ju säga att jag är nåågot nervös, och ibland får jag lite stressångest attacker. Men det hör väl till Oh, nu hinner jag inte skriva mer, måste sätta mig med vigselprogrammet juh!!

• Svar på tråden Nu suger det ordentligt!!!
  • minimi1

Späääännande...

Lycka till, hoppas allt blir som ni tänkt och lite bättre ändå

• Proppen81

hehe jag känner igen det där.. jag hade oxå en stressperiod vid 4 veckor ungefär... nu är det bara två veckor kvar och jag har lugnat ner mig lite... men det börjar bli dags igen känner jag... Jag tror nog inte riktigt jag har förstått hur lite tid det är kvar än.... Vad har du mer kvar att göra utom vigselprogrammet?

• Julibrud - 06

yrvädret jag känner så igen mig! Visst är man stressad och nyfiken och allt är så spännande! Herregud det är bara knappt 2.5 vecka kvar för mig! och tiden går så fort, kan knappt förstå att det snart är dags och visst har man mycket kvar att göra!

• yrvädret

Proppen81 o Julibrud - 06

Jo få se, ska ringa vigselförrättaren imorgon. Sedan ska jag handla, massor. Ska ha smink, underkläder, dekorationer, papper och band och en massa annat småkrafs. Inte så mycket egentligen, men ändå stressande. Blir bättre på tisdag när jag köpt det mesta

Jag hoppas att det lugnar ned sig om ett par veckor. Det är bara just nu som jag är totalhispig och som det suger i magen

• Proppen81

Det ordnar sig alltid.. det är mycket att göra, men det är kul oxå!!:) Jag har oxå en del kvar att göra.. vi ahr inte träffat prästen än, det ska vi göra på tors, så jag kan inte göra vigselprogrammet innan dess.. och det är jag ltie stressad över.. att det är så lite tid kvar om det skulle bli något strul... *gaah* men jag hoppas det går bra...*peppar, peppar*

Svar på tråden Nu suger det ordentligt!!!