september 2006
Är det någon mer där ute som gifter sig i september?...eller är det någon som har gift sig borgligt i Paris som vill dela med sig av erfarenheter mm?
Är det någon mer där ute som gifter sig i september?...eller är det någon som har gift sig borgligt i Paris som vill dela med sig av erfarenheter mm?
Vi gifter oss också i september. Har beställt ringarna i dag så jag är lite uppåt!! Vi är en hel bunt brudar den 9 september på denna tråd:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1588347.html
Gifter mig den 2:a september, ni då?
Hej tesso!
Jag gifre mig eller vi gifter oss den 8 september!
Vart ska ni gifta er?
Vi gifetr oss i Länna ka utanför Norrtälje, ni då?
Vilka psalmer ska ni ha?
Gifter mej den 23 sept. Känner en blandad känsla av lugn samtidigt som dagarna bara flyger iväg och september närmar sig... och där med paniken. :-O
Hej,
jag gifter mig i Stockholm 16 september 2006 och har precis bokat festlokal (i lördags)... Vi hårdjobbade med inbjudningarna i helgen och fick ut de allra flesta i förrgår.
Ingen klänning finns ännu - jag kollar på vintage/second hand. Kanske hittade jag en igår...
Vad värre är: det finns inte ens en ring på våra fingrar... Hmmm nu måste jag/vi verkligen ta tag i det.
Vi har tänkt oss att göra maten själva också; hoppas det funkar!
Hej hej, jag gifter mig också i september, 16 för att vara exakt! Det är ju faktiskt bara två månader kvar insåg jag idag!!
men allt är fixat, osa är på lördag, ringen finns i asken hemma, klänningen har hängt i garderoben sen i mars.. så jag är ganska lugn, egentligen är det bara finputsning kvar, träffa och prov-fota lite med fotografen, kolla det sista med festvåningen, gå igenom allt med toastmaster och toastmadame, skriva ut festprogram och vigselprogrammen och göra bordsplacering. hur långt har ni andra kommit?
SHa:
Jag ska oxå gifta mig 23 september! :)
23 september här med...!
Hej alla!
Jag startade den här tråden men har haft lite svårt att hitta den igen, ser att det varit lite fart här va kul!
Hur går det för er sep brudar? hur ligger det till me planeringen?
vi har varit ute i god tid så det mesta är färdigt. Bara såna där sista-minuten grejer kvar som inte går att göra ännu, typ bordsplacering mm. Västen till M2B är på gång hos sömmerskan och min klänning ska sys in om några veckor. Det känns bra! Hur långt har ni andra kommit, alltså ni som ska gifta er i slutet av september?
Jag gifter mig 2 september i Oscarkyrkan i Sthlm.
Allt klart, men jag har inte fått min klänning än... längtar så mkt!
Planering...
Jodå...visst springer det iväg fort nu?! Klänningen ska ändras om ett par veckor, bordsplaceringen ska göras och jag har fortfarande inget hört från varken präst eller kantor! Barnens kläder ska fixas till så de passar 100%, tre par skor ska inköpas, nya mancettknappar och skjorta...
Det finns 1000 saker att bli nervös över... men... jag lugnar mig med att det är VÅR dag, och vi gör som vi vill. Skulle något inte klaffa så gjorde vi i allafall vårt bästa!
Och ni - Hey - klart det blir kanonväder med SOL den 23:e!
(det var det i sept-97 då min son tittade fram, typ 26-30 grader varmt och ena bb avd. stängd då det var för varmt) (!)
Nu är det bara en vecka kvar och det mesta är klart. Killen är på svensexa idag och han verkade ha kul. Klänningen sys in nu, och ska provas i morron, en sista gång förhoppningsvis.
Festprogrammen ska skrivas ut i morron om han kan ta sig ur sängen (ska göras på hans jobb) Ja, annars kan jag bara vänta på att veckan ska gå!
23 september... Mitt gamla häng har stängts av för svar. Får man hoppa in här?
30 september för mig!
Kul att se att fler valt den 23 september... Höstdagjämningen!
23 september-brudarna har gjort ett nytt försök att starta exklusiv tråd oxå:
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m1847737.html
Man kan ju hänga på många