• ÅsaJ

köpa provpåsar av naturdiet?

Vet någon var man kan köpa provpåsar av Naturdiet?

Jag dricker nu de färdiga men det blir ju rätt så dyrt. Jag skulle dock vilja prova pulvret innan jag slår till och köper en hel låda.

• Svar på tråden köpa provpåsar av naturdiet?
  • jocelyn

Ingen aning, jag trodde de färdigblandade var som påsvarianten fast utspädd och drickfärdig? Önskar jag hade gjort tvärtom och provat drycken före lådan med pulvret, jag gav bort mig eftersom det var så äckligt. Och med äckligt menar jag att det inte gick att svälja alls. Har ett annat proteinpulver nu som faktiskt går att dricka, är mkt billigare än naturdiet.

• Diddisen

ÅsaJ

Kan säga att Naturdiet pulvret inte alls smakar liks bra som de färdig blandade.
    Men jag kunde dricka dom.
    Själv håller jag oxå på med ett annat pulver som smakar mycket bättre.

Men du kanske tycker att pulvren smakar jättebra.. Tyvärr tror jag nog inte att du kan få några provpåsar.. Men jag kan ju ha fel!

• studenten.1

naturapoteket har haft prov påsar, men jag vet inte om de har det fortfarande.
    Jag tycker att naturdiet är jätte äckligt, smakar som sand.
    lycka till

• Fru Abramsson

Hej!
    Jag har naturdiet påsar och tycker inte alls de är äckliga. Favoriten är caffelatte...
    Jag provade ready to drink vanilj och tyckte den var sådär bara...
    Tycker bättre om påsarna faktiskt..

Smaksak det där,.

• ÅsaJ

Fru Abrahamsson;

Jag köpte påsar med caffelatte smak men har bara tagit en, tyckte inte alls om den. Nu står de bara i skåpet och skräpar, hu!

• Diddisen

ÅsaJ

Prova modifast då, kan köpas på apoteket och man kan beställa provpåsar på
    www.modifast.net

Har druckit det ett tag nu och mina favoriter är sparris soppa och choklad (varm)

• ÅsaJ

Diddisen;
    Tack för tipset, jag skall genast beställa dem

Svar på tråden köpa provpåsar av naturdiet?