• Blivande fru Byström

opererad

Hej tjejer nu är man opererad.
    Är jätte svullen och har förbannat ont. Jag har även mått illa sedan i går och så fort jag lägger mej så mår jag hemskt..

Tänkte bara säga hej

• Svar på tråden opererad
  • famousfairy

opererad..? brösten?
    om det är så, häng med på bröstförstoring tråd 5!
    Illa mående kan vara smärtstillande och ont? ja det ha man!!! Det är snart 6v för mig och jag fortfarande få ont.

• Blivande fru Byström

käken har jag opererat

• famousfairy

Gosh, det måste gör ont, det bli antagligen ingen fast föder på ett tag eller?
    men du är nog jätte fin och jag hoppas att problemen eller bli det medicinsk eller esthetisk, är bra nu!
    kram

• Blivande fru Byström

jo det gör ganska ont.. Har ingen hals eftersom jag är så svullen och jag har ingen känsel i ansiktet så jag dreglar

• mimikry

Usch stackars dig!!!
    Varför har du operetat käken?

Jag har haft jätteont i ena käken i drygt 1,5 år, har fått diagnos om att disken ligger fel, o måste opereras bort. Tyckte inte att jag fick så bra val bara, det följde en hel del biverkningar och läkaren tyckte liksom "har du så som du säger så tycker du att det är värt det" men jag är livrädd för operationer och sprutor o sånnt... så jag hoppade operationen, fick ringa när jag ändrade mig...

kramar!

• Blivande fru Byström

hade en missbildning i käken som gjorde att den gick tillbaka till ett jätte dumt läge om jag tog bort tandställningen.. Så den enda utvägen var att operera..

• mimikry

oj... hoppas du blir bra nu då!
    hade tänkt att höra om ev biverkningar, men då har du nån annan sak...
    o hoppas att du inte får några biverkningar heller såklart! =)

Svar på tråden opererad