• studenten.1

body for life

Hallå

Har tröttnat på alla konstiga dieter och tänker satsa på träning istället. Köpte en jätte bra bok som heter Body for life och tänkte börja med programmet imorgon,
    och undrar om det finns någon där ute som också känner sig sugen att börja med Body for life. Hör gärna av er, det skulle var kul att börja tillsammans med någon.

• Svar på tråden body for life
  • 10 kg kvar..

hej! =)
    funderar också på att börja med BFL igen.. har gjort det förut, men kan vara svårt att hitta tiden o motivationen ibland.. men tror nog att den finns nu..
    Har du börjat redan? funderar på o börja imorron, söndagar ska ju va en bra startdag ;) hihi
    vore skoj o höra hur det går för dig!! lycka till o kämpa på!

• Buslinna

Vad innebär metoden body for life - vad särskiljer den från övriga träningsupplägg? *nyfiken*

• 10 kg kvar..

hej!
    jo man skulle väl kunna säga att det går ut på att man ska maxa sin träning o hela tiden utmana sig själv.. för att få bättre resultat, tror det är där som "hemligheten" ligger.. du kan kolla mer på bodyforlife.se / .com (finns två sidor). =)

• studenten.1

10kg kvar
    Nej jag har tyvärr inte börjat.
    Jag har inte haft tid, har haft så mycket läxor. Under sommaren ska jag resa bort, så jag vet inte när jag börjar.
    Lycka till

Svar på tråden body for life