• Monamoure

Augusti 2006

Hej!

Undrar vilka från sundsvall som ska gifta sig i augusti och hur/var/när? (= skulle vara kul att veta.. själv gifter jag mig den 12. Längtar så jag spricker! det mesta är bokat och klart, men det är fortfarande oändligt många detaljer som det ska slipas på..:)

• Svar på tråden Augusti 2006
  • Deej

O jag den 19:e :) Längtar så otroligt och börjar nästan slappna av lite... Finns tusen saker kvar att göra, men så länge vi blir gifta och har en rolig fest är vi supernöjda.

Var gifter ni er? Vi gifter oss en bit från stan, i Borgsjö kyrka.

• Monamoure

Vi gifter oss i Lidens gamla kyrka.. väldigt liten, men mysfaktorn är hög (=
    skickade ut inbjudningarna igår så nu går jag alldeles spänd på å se hur många som ringer. Man ju inte räkna med att alla kommer, men man hoppas ju att alla kan..

• Deej

jo visst kan man hoppas, det gör ju vi :)

Vi fick inga samtal alls, lite snopet, men det var väl för att alla våra gäster var väl informerade då vi enbart bjuder de närmaste (totalt 16 inbjudningar skickades ut) så vi har fått svar från många före de kom ut. Lite trist, för nu får man liksom inte veta vad de tycker om korten före man pratar om lite ditt o datt...

• Monamoure

vi bestämde oss rätt tidigt för att vi ville ha ett väldigt litet bröllop, med bara de absolut närmsta. Men det var så himla svårt när man väl började med listan så vi hamnade på 65 pers. Inte så litet längre, men det känns ändå jättebra, för det är bara människor vi verkligen vill ska komma. skickade ut ca 40 inbjudningar, så det ska bli jätteroligt när det ringer chockade och glada som inte har haft en susning innan. :)

• *Mel*

Gifter oss den 19.e i Njurunda kyrka. Det mesta är ordnat, bara några smådetaljer kvar.
    Spännande att veta hur många som kommer.......

Svar på tråden Augusti 2006