• nanna99

Eskortservice - söker en manlig snygging

Hej, till möhippa skulle vi behöva ha en riktig snygging i bil eller motorcykel. Någon som vet om det finns Eskortservice företag som har män för uthyrning? Vi håller även på att gå igenom bekantskapskretsen, men det vore roligt med en riktig proffsig man. Det gäller endast för en timme, han skall bara hämta den blivande bruden och köra henne till en adress i stan. Inge tjänster skall alltså utföras. Tips?

• Svar på tråden Eskortservice - söker en manlig snygging
  • Lomax

Kolla med någon modellagentur.

• ak76

Har ni ingen jobbarkompis eller vän som kan utföra uppdraget (blir väl billigare så antagligen) Kan/vet han inte riktigt hur han ska göra, går det väl att ge honom en snabb-kurs i hur ni vill att ha ska uppträda?

När vi firade en god vän, använde vi oss av en arbetskamrat till mig som jag visste att hon INTE visste vem det var. Det hela blev mycket lyckat! :)

• Stjärna

Ett tips är ju att kolla med amatörteatergrupper.

Huvudsaken är ju att han ser ok ut och kan ta på sig rollen som den perfekte snyggingen. Eller hur?

• SensySagan

Jag vet inte när det var aktuellt...men en kille som kallar sig Daniel utför sådana här tjänster. Han har en egen site www.eskortdaniel.com

• tattar-Emma

Eskort är ett finare ord för prostituerad, passa er så det inte blir missförstånd :D

• SensySagan

*skratt* Mjoo...

Men tja...att en person utför ytterligare tjänster i andra sammanhang betyder väl inte han inte kan funka som sällskap i andra?

Det krävs ju även en del mod osv för en kille att göra sånt där. Ja typ charm, livslust o självförtroende.

• Tofflan

Gör ett inlägg på sporthoj.com så får du säkert tag på en snygg kille på mc!

(Känner både tjejer och killar som kört folk på möhippor/svensexor, har bara hört positiva reaktioner)

Svar på tråden Eskortservice - söker en manlig snygging