2011
det är året vi kommer att gifta oss
det är året vi kommer att gifta oss
Blivande fru..:
Planering å framförhållning av ekonomin är ju aldrig fel;)
precis=) Men man längtar så man kissar på sej=)
Men även detta är ju en prövning eftersom ingen av oss vet om vi kommer att vara till sammans då eller någon ting.. man vet ju inte om vi kanske redan är gifta=)
Jag tycker på sätt och vis att det låter helt underbart att få gå och längta, fundera och spara så lång tid men jag vet å andra sidan inte om jag skulle orka. Vi har planerat vårat bröllop i ett år och nu känner jag att det snart får vara nog, nu vill jag gifta mig ha en kul fest och sen kunna fokusera på något annat.
jag har hållit på med vårat bröllop i 4 år snart så jag har det som en hobby..!
Jag älskar att pyssla
:o:o:o:o Du kommer att ha planerat bröllop i nio år?!?!?!
japp.... Men då vet jag att det kommer att bli det perfekta bröllop som jag vill ha
men alltså, det är liksom nästan hela ert förhållande?
Är du inte rädd att det INTE ska bli perfekt just därför. Jag har bestämt mig för att inte planera för mycket i detalj, det är bara gjort för att något ska gå åt pipan.
Enligt mig är det bäst att lämna vissa delar åt slumpen och gästerna, det är i stort sett omöjligt att planera allt och få det precis så.
Men jag hoppas verkligen för din skull att ditt bröllop är det som får min teori att gå i kras
jag har hängt härinne i över 2år (under ett annat nick ) Får så mycket bra tips och råd om ALLT här och sen så får jag ävenchans att drömma och fantisera om just vårt bröllop trots att vi inte har något datum eller ens år spikat än
Jag "planerar" ju inte än bara samlar på mig en massa matnyttig fakta hehe
Fast nu har vi nog bestämt oss för att det blir ett 2008-bröllop... fast 2009 har vi varit tillsammans i 10 år så vi kanske borde vänta ett år till
skärgårdtös..
Det är bara det att min man tycker att det är förbannat söt att jag har detta som en hobby eftersom att jag har varit med om så pass mycket och han har själv sagt att du planerar för mycket men samtidigt är han mycket intresserad av det jag håller på med när jag kommer bort i från denna värld och in i den andra.
Ursäkta babler men du vet ialla fall
Så länge du tycker det är kul att planera så tycker jag att du är helt rätt ute. Jag skulle bara vilja ge dig tipset att då och då föröka tänka på att kanske, kanske blir det inte exakt så som du har tänkt dig. Så att du inte står där om 5 år och känner att du misslyckats för att färgen på duken inte är i exakt den nyansen du tänkt (eller ja, du förstår nog vad jag menar..)
Jag önskar dig all lycka och är glad för din skull att planeringen kan ge dig den terapi du behöver.
Jag tror att det är väldigt svårt att plannera så långt som 5 år i framtiden. Man får nog vara beredd på att vissa saker kan ändras och att allt inte går att plannera i detalj. Man kan ändra åsikter och värderingar själv ganska mycket på 5 år. Men tycker man det är kul med plannering så varför inte.
Jikes.
Jag som tycker att dryga 2 år känns som en evighet att vänta.
Men bara du tycker det är kul så. Lycka till.
tack alla flickor.. är glad för allt stöd..!