• Bröllopstokiig

Pyssel och idé bytning ??

Hallo, vore roligt om någon i mitt område, Norrköping. Har lust att träffas nån gång för att utbyta idéer och pyssla lite. Vi ska gifta oss i Juni och jag har tänkt hinna med lite pyssel till dess. Har någon lust att hänga på ??

• Svar på tråden Pyssel och idé bytning ??
  • Bröllopstokiig

Vad kul! Beroende på hur många vi blir kan vi antingen vara hemma hos mig eller på mitt jobb. Min Blivande bor ändå på annan ort så lägenheten här är inte upptagen av nån annan. Är ni intresserade så maila till mig så kanske vi kan komma överens om något datum och tid.
    Ha det gott!
    veronica_holgersson@swipnet.se

• Bröllopstokiig

Vad sägs om söndagen den 13 oktober? Är det ett bra datum?
    Hör av Er!

• Bröllopstokiig

13 oktober passar mig bra, passar det er andra ?

M v h
    Gunilla

• Bröllopstokiig

13:e oktober passar mig (har även skickat ett mail till Veronica).

• Bröllopstokiig

Vi bokar den 13 oktober. Är 17.00 en bra tid? Någon mer som vill hänga på? Hör av Er!

• Bröllopstokiig

Klockan 17.00 passar bra. Ska vi vara på förskolan eller hemma hos dig, Vera?

• Bröllopstokiig

Vi är hemma hos mig. Jag skickar ett mail till er som är intresserade med min adress och lite annan info.

• Surran

Oj Oj där ser man vad man missar när man inte har varit inloggad på ett tag. Hoppas att ni hade trevligt och framför allt att det blir fler!!!
    När ni har bokat någon ny kväll kan ni vell höra av er till mig,KRAM
    surran66@hotmail.com

• tina

Jag var med på idé-bytnings-träffen och skulle kunna tänka mig en till.

• Ninni

Hej!

Jag har aldrig skrivit här förrut. Jag har sett att vissa av er har haft en träff. Jag skulle gärna vara med på en träff om ni har lust igen, eller om det är andra som vill. Såg att Surran missade också träffen. Jag bor i Norrköping och ska gifta mig i Söderköping i juni. Om det är någon som vill ha en träff får ni gärna maila mig på soderkopingsbrud@hotmail.com

Ser fram emot era svar!

• Ninni

Surran, när jag försökte maila dig upptäckte jag att din mailbox var full.

• Ninni

Hej!

Vi är några stycken som har bestämt att träffas och byta idéer den 28 november kl. 17.30 i Linköping. Är det några fler som är intresserade av att vara med? Hör av er till soderkopingsbrud@hotmail.com

Svar på tråden Pyssel och idé bytning ??