Aquaria
Någon som har erfarenheter därifrån? Ska ha eller har haft bröllopsfest där?? Eller någon annan fest för den delen också!
Någon som har erfarenheter därifrån? Ska ha eller har haft bröllopsfest där?? Eller någon annan fest för den delen också!
Vi ska ha vår bröllopsfest där den 5 augusti. Jag tycker det verkar vara jättebra!
Har du också hyrt där eller??
Nej jag ska inte gifta mig i år, så inget är bokat än... Men det är mitt första alternativ än så länge! Ser verkligen fint ut, och annorlunda, vilket är kul!!!
Har ni varit där och tittat på lokalen?? Hur dukar de upp med borden? Finns det bra med plats för att dansa efter middagen?
Jag ska på bröllop där snart - jag kan rapportera efter det
KOm på att jag har bilder på lokalen när den är festdukad.
Vill du se så kan jag maila bilderna...
Hjärtelycka: Ska ni gifta er där?
Du får jäääättegärna rapportera sen, det kommer säkert att vara super! :D
Läste ju fel, trodde du skulle gifta dig... Sorry...
Maila gärna msms08@hotmail.com
TACK TACK!!! :)
MSMS:
Du har mail!
Åhhh, snälla kan inte jag också få bild på lokalen "festdukad".
bibbi_z@hotmail.com
aug 06: När ska ni ha er vigsel, för man får väl inte tillträde till lokalen förrän vid 19? Hur är er planering? *Nyfiken*
aug 06: Vidarebefordrade mailet till dig!
hej! kan ni inte mejla lite bilder till mig med? danne_kawa@hotmail.com
Och jag också, snälla!!
insidan_kn@hotmail.com
Halloj,
Vi kommer att vigas kl. 16.00 och sen så ska vi iväg och fotas efter det. Då jag inte riktigt vet hur lång tid allt detta tar så har vi inte planerat för vad som eventuellt ska hända däremellan...men vi tar det som det kommer. Tror att vi kan behöva pusta ut en stund och samla oss innan festen.
Vad gästerna gör mellan vigseln och kl. 19.00 planerar vi inte. De får göra vad de vill. Vi ska ju ha en "barnfri" fest men inte vigsel så många kommer nog att åka hem / till barnvakten med sina små.
Sen hoppas vi på fördrink på den underbara laxtrappan på aquaria
Vi tycker inte att tiden är ngt större problem då man får ha lokalen hur länge som helst= party heela natten lång...JIHUUU!
Kramis
Jaha! Får man ha lokalen hur heeeela natten!!! Trodde det var till 1, men va bra!!!:)
Har ni bestämt meny och hur borden ska stå mm? Hur många blir ni? *lite nyfiken av mig*
Nix, vi har inte bestämt vad vi ska äta ännu (även om drickan är inhandlad ) och inte heller hur vi ska sitta. Men det lutar åt att vi ska ha runda bord fast det beror lite på hur många vi blir. Räknar med att vi ska vara ca 50 pers.