Modifast
Är det någon här som provat apotekets bantningspulver??
Själv körde jag Naturdiet ett tag men min mage tyckte inte om det ..
Tänkte om någon hade erfarenhet om hur det funkar och om det smakar gott
MVH Diddisen
Är det någon här som provat apotekets bantningspulver??
Själv körde jag Naturdiet ett tag men min mage tyckte inte om det ..
Tänkte om någon hade erfarenhet om hur det funkar och om det smakar gott
MVH Diddisen
Det fungerar väl lika bra som alla andra.. Skillnaden gentemot naturdiet är ju att man dricker 5st om dagen med naturdiet och 3st om dagen med modifast.
Jag tycker dock att de är superäckliga men det många tycker att de är jätte goda så det är ju så olika...
Man kan beställa hem prov gratis på deras hemsida! Så släng inte ut en massa pengar på dem innan du vet om du gillar dem.. Det skulle vara mitt tips i alla fall.
"det ÄR många SOM tycker" skulle det stå... Missade tydligen vissa ord... *skratt*
Diddisen: Vet du vad det var som din mage inte gillade? Jag har själv använt Natures Owns pulver och mådde så JÄKLA dåligt först...tills jag fick tipset att testa att använda laktosfri mjölk. Jag som bara använder mjölk i kaffet annars fick nog total mjölköverdos där...
Pickolina
Med modifast ska man äta 4påsar om dagen inte 3. Tycker själv att de smakar som smootie. Men som du sa så tycker alla olika. Jag har provat själv på nutrilett choklad och naturdiet cafelatte. Åsså nu har jag börjat med modifast hallonsmak.
Tack för alla svar..
Ellte
Jag Tror att min mage inte ville mer för att jag drack för lite vatten..
Drack ändå ca 1 liter om dagen. Men det är säkert för lite..
pickolina
Har nnu varit inne på deras hemsida och beställt gratis prover.. Tack för tipset..
Diddisen
Diddisen
2 liter vatten per dag ska man dricka Men man blir så förfärligt kissnödig då
MsNordqvist
Ja det är ju det med att man blir så kissnödig som är det jobbiga. Jobbar inom hemtjänsten och kan liksom inte gå på toa när som helst. Så det är väl det som är problemet antar jag. Får väl ta med kissflaska till jobbet
brud0610
Ah, ok..då har jag missat eller antagligen glömt det sedan jag läste om Modifast... :)
Pickolina
Ingen fara.. sammanlagt blir det iallafall mellan 864-880kcal om dagen.. Beroende vad man väljer för smak.