• @-}-----

30 september 2006

Hej alla glada!
    Vår tråd för 30 september försvann tror jag. Hur går det för alla??
    Det börjar ju faktiskt närma sig nu!!

• Svar på tråden 30 september 2006
  • lojsan76

Halloj!
    Här går det sakta framåt. Har ju klänningen klar, vi har bokat fotograf, kyrka, festlokal, frack, krona. Ska snart träffa cateringfirman. I dag har vi fått inbjudningskorten. Känns verkligt nu!

Min sambo vill skicka ut dem nu, men jag vill vänta. Hur gör ni andra??? Vi har osa 15/8.

Kram

• @-}-----

Klänning nästan färdigsydd Hittat tyg och mönster till tärn-klänningarna, fixat DJ till fest och kör till kyrkan. Vi väntar med inbjudnignarna till slutet juni och har osa i början av augusti. Spännande!!!! Närmar sig nu!!!!

• lojsan76

Vill puffa lite i den här tråden! Finns det några 30/9 brudar här? När tror ni att ni blir hippade?
    /Louise

• @-}-----

Hej hej!
    Det var ett tag sen 30/9 brudarna skrev nåt här :) Men nu börjar det FAKTISKT närma sig på RIKTIGT!!! Spännande!!!
    Jag tror det komemr hända nån gång i mitten av aug....vet inte varför, bara en känsla. Du då? Anar du nåt?

• lojsan76

Nej,men jag vet att mina kompisar har börjat att prata ihop sig lite. Det är jobbigt att inte veta när det blir...

• @-}-----

Hahaha, ja jag förstår precis....har också hört lite tissel och tassel. Ena tärnan försa sig lite....hon har normalt sett ingen kontakt med min andra tärna, men när vi pratade så nämnde hon något som avslöjade att de hade pratats vid....hihi! Jag skulle vilja veta ungefär när det blir ändå....men men, man kasnke kan luska vidare...haha!

• @-}----

NU har jag luskat vidare och lagt ihop 1+1.....det borde bli den 19 aug. Vi får väl se ;)
    Hur går det annars med planering? Börjas det bli klart?

• @-}----

Hur går det för alla? Det närmar sig nu!!! Jag hålle rpå med festprogram och väljer lite sånger och skoj!

Svar på tråden 30 september 2006