• tofs
    Äldre 9 May 18:11
    10719 visningar
    21 svar
    21
    10719

    Vill se bild på brudbukett hängande band

    Jag har beställt min brudbukett men har börjat tveka över en sak. Bestämde att det skulle hänga några rosa sidenband från hållaren men är inte riktigt säker på att jag vill ha det längre.
    Skulle gärna vilja se om någon ha bilder eller om det är någon som har erfarenhet eller bara råd så tar jag gärna del av det.

  • Svar på tråden Vill se bild på brudbukett hängande band
  • ak76
    Äldre 10 May 13:58
    #0

    Oh oh oh! Jättefint! Vill också ha hängande band och blev så glad över denna tråd! :)

    marie 06 - buketten var jättefin och ni också så klart!

    /A

  • marie 06
    Äldre 10 May 14:12
    #0

    Caprea
    www.pronovias.com och ja den var dyr. 12 000 men oj oj vad det var värt det.
    ak76 Tack!

  • marie 06
    Äldre 10 May 14:14
    #0

    Nu kan jag ju inte låta bli att lägga ut de andra bilderna...
    www.bigler.se/DkBilleder.htm

  • osse
    Äldre 10 May 14:16
    #0

    Verkligen en jättefin bukett med band! Jag ska ha en vinterbukett och funderar med på hur jag skulle kunna ha band som passar.

  • caprea
    Äldre 10 May 14:33
    #0

    åh! ni va verkligen jättefina =) oups.. klänningen är nog lite dyr för mig... mej oj va fin den va...

  • tofs
    Äldre 10 May 21:23
    #0

    Tack för bilden.... skulle gärna vilja se fler bilder... är fortfarande osäker på vad jag vill

  • osse
    Äldre 10 May 21:26
    #0
  • tofs
    Äldre 11 May 17:14
    #0

    tack...
    jag har korsettsnörning i ryggen så det kommer att vara en rosett med band där bak.... tycker ni att jag ska ha band i buketten då eller inte???

  • ak76
    Äldre 12 May 08:36
    #0

    *puffar* Mer buketter med hängade band!!!

  • f.d. Svart brud
    Äldre 13 May 00:23
    #0
  • Äldre 10 Jan 12:48
    #21

    Jag har ett antal sånna i min ispirationsmapp på pinterest, tycker det är sååå fint! Dock vill jag inte ha sidenband utan med cifongliknande/mjukare :)


    se.pinterest.com/lina1852/those-flowers/ 

Svar på tråden Vill se bild på brudbukett hängande band