• mjukglassen

Snälla hjälp mig! Gå ned så mkt som möjligt på 1 vecka!

Jag vet att det bara blir vätska i princip.. & jag är inte typen som bantar i vanliga fall. Men nu är det så att jag fick en inbjudan igår till en fest nästa Tisd där massa gamla skolkamrater bla kommer att vara, & jag har då verkligen inte tänkt på vad jag stoppat i mun senaste tiden :( så jag undrar-hur gör jag nu om jag vill SE smalare ut då? Ska jag köpa nutrilett? åååh jag har inte en aning.

Stort tack till den som kan hjälpa mig & kanske har egna erfarenheter?!

• Svar på tråden Snälla hjälp mig! Gå ned så mkt som möjligt på 1 vecka!
  • Stjärna

Håller med de ovan. OM du hårdbantar och fastar så binder kroppen ALLT du äter och även gärna all vätska du dricker. Dvs du kommer att svullna upp...

Istället, en timmes morgonpromenader före frukost. Ät nyttigt, mycket frukt!

Köp något snyggt att ha på dig, fixa hår. Se till att du unnar dig själv lyxiga saker (obs! ingen mat/godis/glass).

Korsett-toppar kan trolla bort fler kilo än vad man tror. Även såna där hålla in strumpbyxor.

Promenerar du i en vecka kommer benen bli fastare = snyggare vader!

Sola! Det är vetenskapligt bevisat att människor med lite solbränna uppfattas som smalare, friskare och mer attraktiva.

• Stjärna

Kan tillägga att jag var i samma situation i början av året. Plötsligt damp det ner en inbjudan till klassfest. Och jag som inte tränat ALLS på länge... När kvällen kom hade jag jätteångest och drog motvilligt på mig en gammal party-outfit från förra året... Alla försök att göra sig fin kändes hopplösa. Jag var blek, fet, finnig osv...

När jag klev genom dörren så kände mina klasskamrater knappt igen mig! Tydligen var jag (trots glåmigheten) mycket snyggare än när vi senast sågs (ca 6år sedan). Kan säga att mitt ego fick sig en riktig knuff!!

Med detta vill jag säga, sträck på dig, axlar bakåt, knyck på nacken och var väl medveten om att du är vacker. För det är du!

• SHS

Att gå ner på en vecka är i pricip omöjligt! Gör som jag! Gå till en bra underklädesbutik och skaffa dig en korsett el liknande. Jag köpte en som var jätteskön att ha på sig och mjuk. Tar bort 5 kilo på direkten! (för ögat iaf) Syns inte alls under kläderna...

Lycka till!

• brudkronan

SHS!

Vad har denna fantastiska korsett för märke? Och heter den ngt särskilt? Var köpte du den? Och vad kostade den? Jag vill också ha!!! :)

• SHS

brudkronan
    Den heter Flexees... Köpt på Twilfit. Kostade ca 250:- tror jag.

• CPH

Mjukglassen

Hur har det gått!? :D

• CPH

Men Mjukglassen, nu står det i en annan tråd att du är gravid..! Fattar ingenting

• hemligt2007

CPH: Reagerade på samma sak?!

Svar på tråden Snälla hjälp mig! Gå ned så mkt som möjligt på 1 vecka!