Tips på billig transport för bröllopsparet?
Vi gifter oss i Vallentuna i augusti och skulle vilja hitta ett prisvärt men ändå trevligt sätt att ta oss (mig och min blivande man) från kyrkan till festlokalen, ca 4 km. Någon som har förslag?
Vi gifter oss i Vallentuna i augusti och skulle vilja hitta ett prisvärt men ändå trevligt sätt att ta oss (mig och min blivande man) från kyrkan till festlokalen, ca 4 km. Någon som har förslag?
Hej,
kolla bland vänner och bekanta. Finns det någon som har någon cool bil? Kolla med kyrkan om något annat brudpar gifter sig efter er och kanske vill dela kostnaden för transport med er. Vår limo kostar 2400 första timmen och sedan 800 kr per timme, så det hade ju blivit billigare om vi hade delat på kostnaden med ett annat par.
Flakmoppe... Det ska vi ha KLädd i blommor... HUr coolt som helst ! OCH billigt !
FAst flakmoppe tar längre tid om man har en bit till fotografen (vi ska dit efter vigseln) och sedan till festlokalen.
Vi kommer nog låta min systers sambo göra det, i hans pappas nya volvo, för vi tycker inte att det är värt några tusen för en gammal ellerr tuff bil. BT tipsar om ett ställe på nätet, och de ägarna tar rejält betalt...
Alltså, BT tipsar om ett ställe på nätet där flera personer, med olika bilar finns att hyra.
Vi kommer att åka en fin engelsk bil för en ganska billig summa. Lättast är att du skriver din mailadress. Så kan vi kolla om han är ledig då.
Hör efter med era föräldrar eller vänner kanske de är nån som känner någon som har en annorlunda bil.
Om ni inte har alltför långt kanske ni skulle kunna ha åkt häst och vagn, de hade jag velat gjort men vi har några mil mellan kyrkan och festlokalen så de gick bort.