• snart fru Forssén

Inför bröllopet

Hej!

Finns det någon här som har provat Ellipsklinikens metod att ta bort fett:
    Ultra Shape www.ellipseklinikken.se/?

Jag är väldigt nyfiken men vet inte om jag törs lägga så mycket pengar (fr 5.900 - 6.400 kr sa de när jag ringde och frågade i Sthlm) utan garantier.

Hur tycker/tänker ni?
    Någon som faktiskt har provat?
    Hur gick det?
    Hur känns det?

:) Tack för svar!
    Kram

• Svar på tråden Inför bröllopet
  • l i s a

ehm... det där verkar ju rätt galet faktiskt tycker jag! Jag har själv minskat omkretsen kring midjan med 3cm på 3 veckor genom att göra precis som det står på sidan UTAN "ultraljudsbehandling":

"De efterföljande 14 dagarna är det en fördel att Du hjälper kroppen till att förbränna fettet genom att äta mindre kolhydrater, träna och även försöka ta promenader 45 minuter per dag."

*skeptisk*

• Agouza

"De efterföljande 14 dagarna är det en fördel att Du hjälper kroppen till att förbränna fettet genom att äta mindre kolhydrater, träna och även försöka ta promenader 45 minuter per dag."

Håller med. Det är ju detta som gör att du går ner (gratis), inte ultraljudbehandlingen. tycker att piller, drycker, pulverdieter och annat liknande detta är bara trams och man utnyttjar folk som vill gå ner i vikt.

Är mindre, nyttigt och motionera - sååå trist, men enda hållbara i längden.

• Fröken_06

Jag skulle inte testa pga.
    1. Det är för dyrt.
    2. orsakerna de ovan mig nämnt att dom vill ju att man ska dra ner på maten också.
    3. "Det har forskats om det här i Israel" låter otroligt oseriöst. Inte att det forskat i Israel då, utan att om forskning gjort brukar det alltid skrytas med VEM som forskat, inte bara ett land.
    4. bilden på framsidan SER man ju att hon på ett kort dragit åt skärpet jättemkt och på det andra sitter det jättelöst.

Jag tror nog att dom försöker luras tyvärr.
    Men lite fett är ju lätt att få bort. Jag har själv gått ner 25kg med pulverdiet, så att det inte fungerar håller jag inte med om. Men man måste ju naturligtvis lägga om sin kost om man inte vill gå upp igen.
    Men om det är något kilo som sitter extra fast inför bröllopet rekommenderar jag det istället. Lite jobbigare än att "stråla" bort fettet, men mycket billigare och en genväg som garanterat funkar.

Svar på tråden Inför bröllopet