• Vårbrud -06

Vad är alla brudar som gifter sig den 10 juni?!

Nog måste det vara fler än jag som gifter mig den 10 juni(Starrkärr i Ale). Vart är ni, ser en massa andra datum på trådar men ingen på mitt/vårt datum.

Kom igen nu så pratar vi av oss nervositeten som gör sig påmind ibland.

• Svar på tråden Vad är alla brudar som gifter sig den 10 juni?!
  • JuniBruttan

Gifter mig också 10 juni! Och jag börjar bli riktigt nervös! Har precis varit bortrest några dagar och ska på ny minisemester på torsdag, så just nu känns det som jag har noll koll...

• Inda

En till här!

Jag är lite orolig för att jag glömt att tänka på nå't...

Vi gifter oss i Älvsbacka, Värmland

• 2006-06-10

Vi gifter oss också den 10 juni! 39 dagar kvar...

Just nu mest logistikproblem, vem kör vem vart.. bröllopet äger rum 40 min bilfärd från "hemmet" :)

• Nilla_

Jag gifter mig den 10 juni kl 12.00 i Malmö

• Maline71

Hej,

Jag gifter mig på Öland den 10 Juni. Vi var och fixade allt i helgen. Börjar bli hyfsat pirrig nu och det känns som om man aldrig ska bli klar...

• Dirty Di

Jag gifter mig 10 juni kl.14 i Partille.
    Vi träffade prästen i går och då blev jag helt plötsligt väldigt nervös.

• BlivandefruK

Hej alla!

Här är en till som gifter sig den 10 juni.. Gifter mig utomhus i Nacka.

Hur går det för er med planeringen? Börjar ni bli nervösa?

• Inda

Jag börjar bli lite nervös... Min klänning har ännu inte kommit (från Kina) jag har inte köpt underkläder och vet inte riktigt vilken frisyr jag vill ha...

Men det bli nog bra...

• Sunflower_Girl

Vi gifter oss också 10 juni! I Österbotten, Finland. Nervositeten börjar smyga sig på. Det mesta är under kontroll, tror jag åtminstone... Lite orolig är jag för att jag ska ha glömt bort att tänka på nåt..

•  inte min tur än-fast nu är det min tur

Här är en till 10 juni brud! Ska träffa prästen i veckan,är jättenervös!
    På fredag provar jag brudklänningen, också jättenervöst! Tänk om den inte är som jag kom ihåg den??!!

• JuniBruttan

Vi ska också träffa prästen denna veckan! Ska bli så kul! Fast lite pirrigt också. Hade min möhippa i helgen (totalt lurad), jätte lyckad! Så nu har jag alla 3 helgerna som är kvar "lediga" till planering :)

• Miscpony

10 juni var det ja, 15.00 i Högby utanför Mjölby. Känns som jag har kontroll på allt utom nerverna. Och prästen förstås, han har inte ringt än! Börjar bli rejält nervöst...

• pinkdiamond

10 juni här också! I Göteborg. Jag börjar bli pirrig nu, men tror att vi har det mesta under kontroll.

• Jenniemaria

10 juni! I Essinge kyrka på Stora Essingen i Stockholm. Shit, vad ska jag ha för underkläder?

• BlivandefruK

nån mer än jag som börjar bli nervös för möhippan??
    Har iförsig snälla kompisar, men ändå....

• mrs juni

Här är jag! Men jag har skrivit på en annan tråd för 10 juni, fast där har det inte hänt något på flera månader...

Vi gifter oss borgerligt och hemligt, med endast föräldrar och syskon närvarande, 10 pers allt som allt, så vi är väl inte så supernervösa som andra här kan jag tänka mig. Men det är en del att tänka på ändå, och en stor dag för oss, så visst pirrar det! Extra svårt är det att vi valt att hålla det hemligt, för vi kan ju inte prata av oss med någon utom föräldrarna...

• pinkdiamond

BlivandefruK:
    Jag har redan blivit möhippad och det var en helt underbar dag! Du har nog en dag att se fram emot.

• Chilla

Här är en till som gifter sig den 10:e på Marstrand, jag längtar!
    Det messta är ju redan klart har lite smågrejer kvar som kykprogrammet & festprogrammet bla.

• Hanna_79

Kul...med så många som gifter sig 10juni....jag oxå..i stockholm. Har kvar att träffa solist, präst, dj och frisör....göra festprogrammen...och välja blommor till bukett! Stressigt...!!!

Svar på tråden Vad är alla brudar som gifter sig den 10 juni?!