• Pigg och Glad

Bra tipps för att gå ner i vikt och cm

Hej!

Jag ska på bröllop i sommar och behöver gå ner i vikt för att komma i klänningen.
    Jag har nu gått ner 5 kg på 5 veckor och förlorat 5 cm över mage och höfter. Inte nog med det jag är piggare och gladare än på mycket länge. Om det är någon som är intresserad så hör av er på chatten till Pigg och Glad sp kan njag berätta mer.

Vänlig hälsning
    Pigg och Glad

• Svar på tråden Bra tipps för att gå ner i vikt och cm
  • Lins

Har ingen möjlighet att gå in på chatten, men skriv gärna här och berätta! Jag har några kilo att gå ner. Händer ingenting just nu.....

• Delicatoboll

Vad är hemligheten, berätta..jag vill gå ner 5 kg

• Ellte

*garv* Av någon anledning tror jag att Pigg&Glad försvann... Undrar varför h*n inte tordes skriva sina tips här på sajten ;)

Jag kan ge er ett tips om hur ni går ner fem kilo på fem veckor! Sluta ät och drick onyttigt och rör på er varje dag :D

• Pigg och Glad

Hej!

Jag har nu läst reglerna för chatten och jag får ej tippsa om detta fantastiska som jag har gjort för att gå ner och bli piggare. Men om någon vill veta mer så maila mig gärna så kan jag berätta alla fakta du behöver för att lyckas du med.

Lycka till!
    Skriv till colindas@home.se

• Linda S

Håller med Ellte
    rör på er och sluta äta & dricka onyttigt. Det finns inga genvägar till en bestående vikt utan bara fuskvägar som förvisso får en att gå ner men som inte håller i längden.

mindre kalorier+mer motion=viktnedgång.
    Men det visste vi väl alla? :)

• Janne71_JKP

mindre kalorier och mer motion har fått mig att tappa 17Kg på nio veckor så det är verkligen en metod att tipsa om.
    Min w2b har tappat 11Kg på samma tid med samma metod.

//Janne

• Princessa

mindre kalorier och mera motion har hittills inte fått mej att tappa nåt av betydelse..Inga synliga resultat här inte. Förra sommaren gick jag ner ca 5kg, men då gick jag omkring och var hungrig...

Svar på tråden Bra tipps för att gå ner i vikt och cm