• Freddans fröken

Midsommarbrudar, börjar ni bli nervösa?

Jag känner nu 2 månader innan bröllopet att det faktiskt börjar närma sig. De stora prylarna är bokade och inbjudningarna är sedan länge utskickade.

Dock har jag inte börjat med vigsel- och festprogram och många detaljer har jag inte ens börjat tänka på.

Hur ligger ni andra till? Är ni nervösa? Stressade?

• Svar på tråden Midsommarbrudar, börjar ni bli nervösa?
  • 17/6 -06

jag gifter mig en vecka innan midsommar och jag börjar bli nervös!

Eller det går rätt mkt i vågor, men lär ju bli mer och mer ju närmre det är...

• Blivande fågel

Lite nervös börjar man väl bli, ska iväg och prova klänningen igen om några veckor, hoppas hinna losa några kilon innan dess. Inga skor köpta. Åh det är en hel massa kvar innan man vet hur många som kommer, svårt att skriva placerings kort, veta hur mycket mat och vin det går åt. Hur stor bröllopstårta. Ja det finns en massa att börja tänka på.

• Blivande fågel

Ja idag är det en ny dag och ännu närmare den stora dagen. Är ledig så jag hinner tänka och bli ännu mer nervös. Fast pirrigt oxå!!!!!

• Sunshine Girl

jooooo en anings nervöst är det :D

Undrar vart tiden tog vägen!!! Det var ju över 1 år kvar nyss :D

Har mailat med frissan/sminktjejen och ska snart göra provuppsättning och provsminkning, det ska bli riktigt riktigt roligt!!! Har även beställt tårtbrudpar som har likadana kläder som vi kommer att ha :D :D :D

Har lite smått börjat oroa mig för detaljerna! När bör "tidsschemat" göras? Jag menar ihop med toastmastern, ett par veckor innan? När får man besked ifrån kantorn om han kan spela eller inte???
    Såg på vår räknare på hemsidan att det idag är 58 dagar kvar... *hjälp* :D

• Sunshine Girl

Hur går det för er?

Svar på tråden Midsommarbrudar, börjar ni bli nervösa?