• _sus_

transport i småland

Hej alla fantastiska människor på BT.
    Vi behöver er hjälp!
    Vi hittar ingen transport till efter vigseln.
    Vi vill inte bli ruinerade men ändå ha nåt snyggt att åka i.
    Har ni något förslag?
    Firma eller privatperson som man kan kontakta??

• Svar på tråden transport i småland
  • Amazonas

När min syster gifte sig hyrde de en cool mercederscab från en bilfirma i Jönköping. Jag vet dock inte vilken... Det kostade 3000:- för 2 hela dagar.

• AnelP

Hej Amazonas
    Kan du inte ta reda på vilken bilfirma hon hyrde av??
    Lät intressant, hyfsat pris med..

• _sus_

Amazonas:

det lät jätte intressant..

mer info om du har tack...

• Amazonas

Sorry... Som jag skrev... Don´t know... Du får nog ringa runt...

• _sus_

oki tack, borde nästan vara holmgrens..
    tack iallafall

• AnelP

Men du har liksom ingen kontakt med din syster alls eller så du kan fråga henne????

_sus_: jag tror nog mer på titusson eftersom det är dom som är återförsäljare för merca..

• Janne71_JKP

www.thitusonbil.se hade nån blänkare i JP häromdagen om att man även kunde hyra mercedes cabriolet antar att det är via sixt.se däremot finns det ju ingen info på deras websidor.

mabihyrbilar.se i Göteborg verkar ha en BMW Z4 för uthyrning oxå om man kan stå ut med att köra den därifrån....

//Janne

• Janne71_JKP

kolla annars på www.zatzy.com eller gör ett besök på elmia nu under annandagen och kolla om nån vill köra er.

• Ängla

Sus, HJÄLP jag glömde av att ni var här i helgen! Du skulle ha ringt!! Vi har haft så fullt med upp allt så knappt hunit göra nåt annat än bara bröllop...

Vi måste träffas nästa gång istället, och sen i sommar!

Ni kommer inte hit om 2 veckor va?

• Ängla

Bella G's som är här inne i bland hjälpte mig att ta fram förslag på bilar, hon har rätt bra koll.

Vet att hon hittade en jätteläcker cab men vi var inte intresserade av cab eftersom det är nu april vi gifter oss...

• bellaG:s

_sus_

Du kan ju kontakta mig, så kan jag ge dig nåra direktiv... o kanske telefonnr...

• Janne71_JKP

bellaG:s, jag tog mig frihet och mailade dig..

//Janne

• _sus_

NI är för underbara..
    mail på g...

Ängla:
    jag vet hur det är... det är spännande inte lång tid kvar för er....
    jag vet inte om vi är nere den 29:e, det är 3 saker som krockar.....

men vi ska absolut hinna fika under sommaren.. jag kommer ner v.24....
    ha det bäst.

• Janne71_JKP

Jag var in på thituson igår em och pratade med sixt biluthyrning och dom har en 200 clk cabriolet i färgen cubantsilver metallic
    och dom ville ha ca 3600 för den, då fick man hämta ut den fredag em och retur måndag morgon.

//Janne

• AnelP

Det med titusson lät ju intressant, precis sån bil vi är ute efter, värt att kolla upp lite närmare.

• Janne71_JKP

bellaG:

Stort tack för din hjälp, den passade oss helt perfekt så nu har vi bokat med honom!

//J

Svar på tråden transport i småland