• roffan
    Äldre 13 Apr 20:05
    181415 visningar
    1480 svar
    1480
    181415

    E-tuna!

    Är du med?

  • Svar på tråden E-tuna!
  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 20:24
    #0

    Då kollar jag med storan- hon är duktig!

    Nej, det beror inte på att du har gift dig, tror jag! Stämningen är inte alls lika varm, välvillig eller possitiv längre!!??
    Hur tråkigt som helst! Jag går numera väldigt sällan in på någon annan tråd och ger råd eller lämnar komentarer- förr eller senare så blir tråden såååå glödhet så att flera vill sluta vara här inne på BT över huvud taget...påhopp hit o dit...?

  • roffan
    Äldre 3 Jun 20:30
    #0

    Nu har jag skaffat "hemlig" mail och Messenger. Adressen är fru_roffan@hotmail.com
    :)

  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 20:33
    #0

    Vad du är snitsig!!!
    Då klickar jag in mig där så hörs vi då?

    Håll ögonen lite på denna tråd ifall det blir något fel...

  • roffan
    Äldre 3 Jun 20:33
    #0

    Jag hänger väl här lite till :)

  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 20:38
    #0

    Vilken tur att du stannar kvar en stund till- jag vill också ha en alldeles hemlig, egen adress! Som du ska få såklart...jag ska bara vänta in storan som är ute en stund...

    Vad du är duktig!! Själv är jag inte alls i fas med tekniken!

  • roffan
    Äldre 3 Jun 20:39
    #0

    Nej, det är väl det man har sina tonårsbarn till? :)

  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 20:46
    #0

    Exakt!!!

    När jag klickade på din adress så är det något program som startas hos mig"...Outlook" och där kan du mycket riktigt skriva långa, fina meddelanden...sedan finns det ingen "skicka"-knapp??? Vare sig i Arkiv eller någon annan stans på sidan...Hur skumt som helst!!!
    Jag gjorde nämligen det misstaget när jag skulle skicka iväg hela långa gästlistan till koordinatorn...

  • roffan
    Äldre 3 Jun 20:50
    #0

    Har själv haft det problemet för några år sedan då jag hade fel version av Outlook installerad. Kommer inte ihåg hur jag gjorde.... Skicka ska sitta längst upp till vänster eller under arkiv - skicka meddelande... .
    Skumt.

  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 20:55
    #0

    Skicka finns inte och jag har inte den blekaste om hur jag gör...jag tror inte att jag kommer att behöva den sidan i alla fall...Tjejerna chattar ju hela tiden så det borde inte vara sååååå komplicerat!? Eller.....? Jag lyssnar på dom och lär- få se vad dom säger...

  • roffan
    Äldre 3 Jun 21:07
    #0

    Du ska se till att skaffa dig en hotmailadress med MSN Messenger-behörighet! DÅ kan vi prata både via mail och chatt. Gå in på www . hotmail . com och välj registrera dig (välj gratisvarianten) och var inte så samvetsgrann när du fyller i personuppgifterna... Sedan får du några val, kryssa bort all reklam och sånt (om du vill) och behåll bara krysset i slutet om att du vill ha tillgång till Messenger. Enkelt och snabbt. Och gratis :)

  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 21:08
    #0

    Jag provar...

  • E-tuna
    Äldre 3 Jun 21:20
    #0

    roffan:
    Nu har jag också!!!
    Min adress är e-tuna-67@hotmail.com
    Jag försökte få tag i dig men det stod att du inte var on-line...

  • roffan
    Äldre 3 Jun 21:25
    #0

    Har problem med brandväggen som inte vill släppa igenom MSN... Men vi kan maila tills jag åtgärdat problemet efter helgen. :) KUL!

  • E-tuna
    Äldre 4 Jun 11:32
    #0

    alltså: denna tråd är officiellt avstängd!!!:-d

  • Bluebr­ide20?­?
    Äldre 12 Jun 20:34
    #0

    jag finns som bluebride_80@hotmail.com ifall ni vill kontakta mig via msn

  • roffan
    Äldre 12 Jun 21:29
    #0

    Okej! Det gör vi med all säkerhet när vi fått våra MSN att fungera :) Kul att du är tillbaka!

  • Bluebr­ide20?­?
    Äldre 19 Jun 10:04
    #0

    jodå, sitter i hela min mundering nu, för jag ska bli fotatd av SvD

  • Bluebr­ide20?­?
    Äldre 6 Jul 13:45
    #0

    Jag flyttar till Linköping 1 augusti

  • E-tuna
    Äldre 6 Jul 18:21
    #0

    Hej gumman!
    Är sällan här numera...Hur mår du och hur går det för dig?
    Vilken mundering var det du hade och varför skulle du fotas (nyfiken!)
    Sköt om dig och kramiz

  • Bluebr­ide20?­?
    Äldre 8 Jul 21:15
    #0

    jag mår rätt ok, flytt och socialen och tänka på nu.

    Jag satt i brudmunderingen för att SvD skulle fota mig för en artikel, bakifrån, då artikeln är anonym.