• Norrlandsgåvan

Olika stora bröst

Har funderat på bröst OP av den anledningen att jag har sån skillnad i storleken mellan brösten. Det vänstra fyller en B-kupa, medan det högra bara är en A-kupa. Inte så kul...och otroligt irriterande.

Vill inte ha värsta bomberna, men när man ändå ligger där på operationsbordet kanske man skulle satsa på en storlek till, dvs en C-kupa. =)Är nästan 180cm lång och smal i kroppen så jag vill att det ska se normalt ut!!

Finns det någon annan här som OP av den orsaken?

• Svar på tråden Olika stora bröst
  • mjukglassen

hej! mina bröst var olika stora, en var a-kupa & en inget alls typ...så ännnu mindre än du har med andra ord. Jag är 177 cm & tog 550 om jag inte minns fel..det ser verkligen snyggt ut till min längd..

• Norrlandsgåvan

mjukglassen:
    Men hade du inte större inlägg i det ena bröstet? Jag tänkte att man automatiskt måste ha det så det inte blir olika stort igen. Eller är jag ute och cyklar? Är inte så hemma på området... :)

• mjukglassen

jag tror att jag har något större implantat i ena bröstet ja....men jag blir osäker nu...

• reduktion

man kan ju göra förminskning så att båda blir lika stora också. ska jag göra. Har en F- och en E-kupa. Inte så kul det heller.

Svar på tråden Olika stora bröst