• Freddans fröken

3 månader kvar och guuuud vad jag längtar!

Jag har inte varit en hysterisk bridezilla, men nu vill jag bara att det ska bli sommar så att jag får gifta mig med min prins och ha ett fantastiskt bröllop med alla nära och kära och en underbar bröllopsresa...!

Sådärja, nu fick jag det ur mig!

Nån mer som börjar bli lite pirrig?

I helgen blir det tårtprovning och titt på blommor till buketten. Det ska bli jättemysigt!

• Svar på tråden 3 månader kvar och guuuud vad jag längtar!
  • Fru Villa Solglimt

Pirrig..
    Tja det kanske man kan säga. Jag vill att tiden ska fortare!
    Varför ska det behöva ta sån tid innan det blir sommar?
    Jag har försökt spalta upp vad som är klart och kommit fram till att allt det viktiga (bortsett från hindersprövningen) är klart. Nu är det ju mest småsaker som vi ska göra.

• marro

Usch, hela 134 dagar kvar till B-day! Känns som tiden går så långsamt! Men snart är det ju iaf vår o då kanske tiden går fortare? *suuck*

• Snart Sjöblom

Ja, för mig är det exat 3 månader kvar i morgon...
    Jag längtar oerhört!
    Min sambo går mig dock på nerverna en aning. Jag vill planera och få allt klart redan nu, då kan man slappa och njuta sista månaden (hi hi vilken optimist jag är, kommer att ha nog fullt upp med mat som ska lagas etc.). Min sambo tycker dock att det är länge kvar! Inte behöver han kolla på kläder redan och varför ska vi fundera på bröllopstårta nu?

Hur gör ni förresten med inbjudan och OSA? När skickar ni dessa och vilket datum sätter ni för OSA?
    Vi har lite olika åsikter även där... skönt att höra hur andra gör!

Längtansfulla kramar från en blivande brud!

• Freddans fröken

Mina inbjudningar landade för 1,5 månad sedan på Alla hjärtans dag. OSA har jag första maj.

Resten är i princip klart förutom menyn. Ska provsmaka tårta och titta på brudbukett och hårblommor imorgon!

*kul*

• Snart Sjöblom

Hmmm... min sambo friade till mig på Alla hjärtans dag, så du ligger helt klart före mig i tid!
    Skönt att du satt Osa rätt tidigt, det vill jag också göra och det känns alltid bättre när man vet att fler gör så.
    Får se till att skicka iväg inbjudan i början på nästa vecka så kan jag sätta Osa i början på maj.

Lycka till med tårta och blommor!

Svar på tråden 3 månader kvar och guuuud vad jag längtar!