• Piloten

Bra pris på klänning?

För ett tag sedan fanns det ett inlägg här under ekonomi och budget där någon tipsade om budget-bröllop. I inlägget fanns en länk till en klänningstillverkare på nätet, där klänningarna låg runt 3500-4000kr. Nån som känner igen sig? Jag hittade ett par riktigt snygga klänningar där, men kan inte komma ihåg vad sidan hette. Tipsa gärna om ni kommer ihåg!

• Svar på tråden Bra pris på klänning?
  • discodivan

du har fullt med nya klänningar på blocket och tradera annars i 2-4000 kr klassen

• gelus aug-06

Jag har själv köpt en tvådelad Nixa-klänning och blev väldigt överraskad över det bra priset! Jag betalade ca 3000 kr för min. I och för sig gillar jag inte pärlor och glitter på klännigar, så min är hyfsat enkel (dock ganska vid kjol) vilket kanske bidrar till det billiga priset.

Hade en klänningsbudget på ca 6500 kr, så när jag hittade denna modell som jag gillade så blev jag riktigt förvånad och glad över priset! Kolla på www.nixa.se.

• bridee

Jag köpte min via en tjej jag hittade i en tråd här på BT, Malin heter hon man kan maila henne på bjurel9@hotmail.com fick med en slöja och en sprillans ny klänning för 4500 kr, hon hade även billigae modeller

• 26maj2007

maila denna tjej Malin, hon helt nya orginal klänningar till bra priser.

tyvärr har jag inte henne email men du kan skriva till henne genom denna länk.

maila henne så kan hon maila tillbaka bilder på klänningar hon har. mycket bra priser!!

www.blocket.se/vi/7427709.htm

• 26maj2007

det är samma tjej jag menar som bridee.

• Piloten

Det var varken nixa eller tindra, fast dom hade ju otroligt vackra klänningar som helt klart är varda att spana lite extra på.
    Sincerity 1 på Tindra var ju helt OTROLIG! Den vill jag ha!

Svar på tråden Bra pris på klänning?