• Patrik - Bröllopstorget

Sökfunktion i forum - Fungerar NU

Nu äntligen har vi dragit igång sökfunktionen i forumet. Vem som helst får nu möjlighet att söka i Sveriges mest omfattande databas om BRÖLLOP!

Allt är sökbart sedan många år tillbaka, här finns drygt 1 miljon tips, idéer, inspiration och allt som har med bröllop att göra.

Hoppas den blir användbar!

• Svar på tråden Sökfunktion i forum - Fungerar NU
  • Karin69a

När jag loggat ut så funkar den. Massor av träffar...men jag vill inte logga ut och in! Patrik - snälla fixa????

• Bluebride2006

inte jag heller, för jag minns inte mina inloggningsuppgifter

• Delicatoboll

Bluebride2006

antar att du då loggar in automatiskt, när du då är inloggad så är det bara att du tycker på inställningar så syns alla uppgifter.

JA visst är det tråkigt att det bara fungerar om man inte är inloggad..men men det är ju ett steg framåt att den iaf funkar på ett sätt

• Bluebride2006

ja visserligen. Jag söker ofta inte så mycket, jag söker via google, får upp gamla länkar på det viset också.

Patrick, dags att jobba på :)

• Patrik - Bröllopstorget

Jag har uppdaterat en bugg i den nu så att den ska fungera bättre. Det hade inte så mycket med om man var inloggad eller inte att göra utan det var en felaktig cachefunktion som gjorde att den inte gjorde några upprepade sökningar.

• madelyn

Nu ser det bättre ut
    Tack tack

• Rystall

Jihoo Nu fungerar det utmärkt igen!

• Delicatoboll

1000 TACK

hihi första gången jag får söka, den va nämligen stäng när jag blev medlem här

• lady Winter

Är det meningen att man inte ska kunna söka på signatur?

• Ellte

lady Winter: Det kan du...det är bara att söka :D

• lady Winter

Fast man kan inte begränsa träffarna genom att låta sökordet vara en signatur. Det blir ett sökord precis som alla andra ord.

• Mi@

Tänkte bara puffa upp denna då forumet svämmar över av trådar om samma saker ibland! Här får vi lite hjälp att finna lite mer allmänna frågor som andra kan tänkas ha stället också! Leta gärna igenom sökfunktionen innan ni postar en tråd!

• SnartFru!!!

Håller med Mi@
    Det mesta är redan sagt och många bra tips finns att få genom de gamla trådarna!

Svar på tråden Sökfunktion i forum - Fungerar NU