• Blowjo

Cambridge, rond 2 !!!!!

Jaha...let´s try this again!!!

Jo..jag körde cambridge i fyra veckor...sedan gav jag upp, och då hade jag gått ner ca 10 kg....

Men nu på måndag drar det igång på nytt igen....då är det stenhård fokus som gäller! =)

Men vad tror ni om mina chanser att gå ner 15kg, till 1 Juli?

för det känns som om jag inte kommer att gå ner lika snabbt som jag gjorde först gången jag testade cambridge...

Hur mycket rörde ni på er, när ni drack ren kur?

Jag funderar på träningcykel, 30 minuter varje dag....vad behöver jag mer göra??

berätta om era erfarenheter.....

tror ni jag kan lyckas...?

• Svar på tråden Cambridge, rond 2 !!!!!
  • Blowjo

Kom igen gott folk....skriv så det ryker! :)

• september bride

jag tränar spinning 1 gång i veckan och sedan promenader träningscykel mm....har kört ren kur i ca 5veckor nu... det går jätte bra för mig.....

• Blowjo

jättekul! skönt att det går bra...hur mycket har du förlorat på de här veckorna? :)

• september bride

jag har minskat med 15,5 kg så det rullar på....
    Hoppas det går bra för dig med.

• Blowjo

beskriv en dag med cambridge och träning...för dig!

gör du samma rutin varje dag..eller kör du spinning en dag och går andra...eller går du varje dag?

för jag vill ha ideer på hur det kan gå fortare för mig också... har känt att jag rört på mig för lite...

får man fråga hur mycket du väger och hur lång du är?

• september bride

Jag brukar träna spinning på måndagar 45 min..men vågar inte ge järnet...
    torsdagar så btänar jag mage,ben och går i rask takt på gå bandet i ca 30min.... Och sedan kan det bli promenader ute ibland men inte varje dag...

Jag väger i dag 99,5 kg och ska ner till 79kg tills september (hoppas jag på)...
    Jag är då 1,68 lång.....
    kanske låter mycket med 79kg i era öron men jag tycker det är en lagom vikt för mig som aldrig varit smal.. längtar så till den dagen.... hoppas hoppas man når dit...

• Blowjo

jag tycker det låter bra...

själv är jag 1.57 cm och väger 80 kg...men för mig räcker det 60-65 kg, för att jag ska vara nöjd!

och det måste jag fixa till 1 juli...då gifter jag mig ju.....

hoppas på det bästa....

men jag är så himla rädd för att röra mig för lite...men samtidigt för mycket också...usch, jobbigt

Svar på tråden Cambridge, rond 2 !!!!!