• Febriaribrud

Februaribruds bröllop i bilder!

Äntligen har fotografens bilder kommit och vill gärna dela med mig av dem.

Tid och plats: Täby Kyrka 11 februari
    Festlokal: Nygårds Värdshus i Täby

Dagen blev helt över förväntan, helt underbar!

Ni som väntar på den stora dagen har verkligen något att se fram emot:)

Lycka till alla blivande brudar!

Bilderna finns på:
    www.bicho.se/work/mariaper/

• Svar på tråden Februaribruds bröllop i bilder!
  • lukplathong

Har du sålt din brudklänning, Febriaribrud? Om den har inte sålt, får jag din email? Tack.

• h-b

Februaribrud:

Jag har mailat David Bicho som du tipsade om, men han har inte svarat. Vill inte vara "jobbig", han kanske har ändrat sig vad gäller fotografering..... Vet du nåt??

Jag lutar åt att boka tid på Puder så jag tänkte höra hur dags du var där? Vi skall också gifta oss i Täby kyrka kl 14.00.....
    Svårt att avgöra hur lång tid som går för att fixa "självstripigt hår" till vackra lockar

• Febriaribrud

Kajsaxox: Ha ha. då känner säkert du min make, världen är liten.. Jag tror bestämt att jag såg henne på ett bröllop i somras ute på lidingö, hos paret Åslund som numera bor i Danmark...

lukplathong: Tyvärr har jag sålt min klänning..men lycka till med ditt klänningsköp!

h-b: trist! Men ring honom, jag tror att han kanske bara är upptagen..hans nummer står nog på hemsidan..
    Jag var 08:30 hos frisören om jag inte missminner mig, tre timmar där och sedan ut till nygårds för att fota..

Tänk vilken tid det tar:)

Kram på er

• Vilse i pannkakan

Februaribrud:

Guud, vilken vacker klänning/tvådelad du hade på ditt bröllop, vilket märke är det och var hittar man den? kram

• Åre bruden 07

Åhh avd fina ni är.. stort grattis

• Monica k

Vilka bilder! Fantastiska!!!! Ni är jätte fina! Du ser ut som en prinsessa, vilken kläning och vilken håruppsättning, wow!!!!

• Febriaribrud

Vilse i pannkakan:

Tack, det är en Rembo, modell Maud!
    Tyvärr är den såld.. jag bara älskade den:)

Tack alla! Gulliga ni är!
    Jag hänger fortfarande på BT, det är en drog, Försöker sluta;)

• *cissi*

Hej!

Du var verkligen jättesnygg på den stora dagen!!! Vilka häftiga skor! Vart har du köpt dem?

• Febriaribrud

*cissi*: tusen tack, köpte mina skor på Bianco. Såg dem på BT i ljusrosa för något år sedan och blev heeelt lyrisk!!! Därför blev jag fantastiskt glad då jag sprang på dem i gallerian:)

• Fixit

Hej Februaribrud,
    Jag har en liten undran angående din frisyr som är grymt snygg.
    Hadde du något löshår i eller är det enbart ditt eget hår och tog det lång tid för din frisör att göra frisyren?

Är själv jätte sugen på något liknande

• Blivande fru Byström

men gudarnars skymmning så ORTROLIGT vackra bilder...

• NinaHq

Vad fina ni är! Alla bilder är bra, jag gillar speciellt när ni sprätter snö på balkongen och bryter arm inomhus. Det är härlig energi i bilderna. Lycka till i "nya" livet båda två!

• Febriaribrud

Hej alla, tack för alla gulliga kommentarer!!!!

Fixit, nix, det är mitt egna hår. 100% natural:)

Gjorde det på Puder stockholm, tog 3 timmar för hår och smink och kostade 1700:-

Takc alla och LYCKA TILL med era bröllop!!!

• mammaK

Gud vad fina ni är! Kul bilder!
    Grattis!

• Gabbies

Ni var jättefina båda två! Åh vilka fina bilder! Grattis och lycka till med det nya livet!

• Miscpony

Jättefina bilder, grattis till ett till synes sagolikt bröllop! Hoppas att ni lever lyckliga i alla era dar

• Ängla

Grattis!

Vilka underbara bilder, stämmer in i kören som säger att dessa kan vara de bästa bröllopsbilder jag sett! Härligt!

Och ni var otroligt snygga och såg så lyckliga ut!

Jag blir nyfiken, vart tog ni bilderna (på nåt slott?) och vart hade ni festen? Om du vill berätta!

Förresten tycker jag du gör rätt i att hängagär fast du är gift, det gör jag!

kram från Ängla som gifte sig 29 april och som snart ska lägga ut bilder.

• Ängla

Alltså hänga här på BT och inget annat!

Har du nån egen "inspirationssida" förresten, vore kul att se inbjudningar etc!

Svar på tråden Februaribruds bröllop i bilder!