• Filipa

Bristningar

Hello!

tankte hora med er om ni kanner till ngn tips for att bli av med bristningar. Har jatte mkt bristningar pa sidan av rumpan, dvs utsidan av laret. De vekar bara bli mer och mer, kanns som om de breder ut sig far varje dag. Fick dom for drygt 5-6 ar sedan.

Tranar 6 ggr i veckan sa jag ar inte det minsta overviktig, anda verkar dom "vaxa". Varken min mor eller mormor har en enda bristning, sa arftligt kan det inte vara.
    Ater p-piller sedan 5 ar.. Kanske det kan vara det. Ater follimin ska byta till yasmin i april.

Har hort att om man val fatt dem ar man domd (hehe), dvs, du kan aldrig mer blir av med dem. Tankte att det kan ju inte skada att fraga har i alla fall, kanske ngn som har ett tips eller liknande...?

Kramis Filipa

• Svar på tråden Bristningar
  • Ålin

Jag har last om en kram som heter Strivektin, har jag for mig. Den ar ratt dyr och jag har ingen aning om den funkar. Den utvecklades for att "ta bort" bristningar men ska sedan aven(enligt reklamen) visat sig vara valdigt effektiv mot rynkor. Kan ju vara vart att kolla upp?

• Lovelina

Filipa)
    Tyvärr så finns det inget som kan ta bort bristningarna i alla fall inte i krämväg.

• lolabe

har samma problem men tyvärr finns det inget att göra

• Filipa

Det var val vad jag misstankte :'(
    Ska i alla fall byta mina ppiller nu da jag kommit undefund om att det maste vara mina follumin som orsakat bristningarna. Usch :(

Svar på tråden Bristningar