Mellanskåne brudar
Hej skulle vilja prata med personer som bor i mellan skåne.. Bor själv Hörby.. tänktye vi kunde ge varandra lite råd o så.. Kram alla
Hej skulle vilja prata med personer som bor i mellan skåne.. Bor själv Hörby.. tänktye vi kunde ge varandra lite råd o så.. Kram alla
Har tyvärr ingen bild på nätet ännu
men det kommer kanske
Jag har ju glömt fotograf..en vän till bestmannen ska fotografera..
här är en bild på min klänning om ni vill se den..
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8261550539&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1
riktigt snygg klänning mattiaslover.
har du köpt den på ebay?
japp har inte fått den än bara...
har inte vågat handla på ebay
känns lite riskabelt
men jag vet, bara jag som är fjantig
Ska du ha slöja till ?
japp här är min slöja
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=8263807923&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1
jag va oxå lite osäker först men sen så tänkte jag att d kan vara värt en chans..
Om jag inte får mina varor så har jag inte förlorat mer än typ 1000 kr...
smart tänkt tror jag, ibland måste man ju chansa, bara jag som är lite feg ibland.
köper det mesta annat över nätet, men när det kommer till saker till bröllopet så är jag lite fjantig. riktigt snygg slöja också. Har ni bestämt vad ni ska ha för frisyrer ?
miisan
Nja jag va hos min frisör igår o spånade lite...hon kommer att få fria händer med mitt hår.. men vi pratade om att ha d uppsatt med lite nersläppt ändå.. låter konstigt men d e jätte fint.. Du då??
Mattiaslover
Jag har ingen aning alls
har lovat min frissa att ha en bild med mig nästa gång jag klipper mig, så jag sitter och letar på nätet för fullt.
Jag ska ha både tiara och slöja och försöker hitta någon bra bild med det just nu.
miisan
Har själv suttit ett otal kvällar och letat.. så jag gav upp o låter min frisör få fri händer istället.. litar 100% på henne så jag vet att d blir skit bra..
Mattiaslover
Jag litar i och försig också på min frisör
men är lite för mycket kontrollfreak för att låta henne få fria händer :)
så jag får snällt leta vidare
Klipper du dig i Hörby?
Nej på Eva salongen i Höör.. Camilla heter hon..kan varmt rekomendera henne...
Jag klipper mig nere i Malmö,
och har bokat henne till bröllopet också
men det blir dryg körning fram och tillbaka på bröllopsdagen.
Var ska ni ha er fest ?
miisan
Vi ska gifta oss och hålla festen i Tollarp.. på medborgarhuset.. ni då?
Mattiaslover
Vi ska ha vår fest i Fogdaröd utanför Höör. En stor loge där som vi har hyrt.