• 30/12 2006

brudaug06

Hej brudaug06 såg att du hade skrivit på en annan sida att du ska gifta dig i ängelholm i sommar och ha maten ifrån lunch och partyservice.. jag ska gifta mig i ängelholm i december. hade varit roligt att höra vilken lokal du ska ha.. vilken frisör osv..

• Svar på tråden brudaug06
  •  Soni

Hejsan!
    Blev nýfiken när det var Ängelholmare ute på tråden, min gamla hemstad. Tänkte bara fråga vart ni har eller ska prova klänningar? Sernys ligger i stan, har ni någon erfarenhet därifrån?

• 30/12 2006

Hejsan

tack för svaren, jag tycker för min del att Carina låter som ett bättre alternativ 4000:- är rimligt för vår budget.

Jag har inte provat någon klänning än men tänkte åka till sernys men sen kommer jag från lund i från början så jag ska ner dit också och prova.

• brudaug06

Håller med om att Carina framstår som ganska så prisvärd vid jmf. Då jag oxå bor på annan ort nu lååångt från stan så valde jag att köpa min klänning här för att kunna göra ändringar etc smidigt så jag har heller ingen som helst erfarenhet av Sernys...

• JeckaH

Jag kommer från Ängelholm men bor i Göteborg sedan några år. Längtar till Skåne när jag läser! Känner dom som har Lunch och Partyservice, jättetrevliga!

• junilejon

Hej på er!

Läste om er som ska ha bröllop i Ängelholm. Ska själv gifta mig utanför i Munka-Ljungby, och eftersom jag inte är i från skåne så behöver jag lite hjälp av er! Kan ni inte tipsa om någon bra och billig catering! Finns det någon fin lokal och miljö som man kan hyra! Det får gärna vara en lokal som man kan ta med egen mat eller att dem står för maten!

Ha de gott alla brudar....

• 30/12 2006

hej junilejon

lunch och partyservice inne i ängelholm har bra catering. lokal finns tex heagården mellan munka ljungby och ängelholm, har vänner som hyrde en lokal under biblioteket i munka ljungby som var väldigt billig, men det var några år sedan. hembygsparken i ängelholm har en festvåning att hyra (inte wärdshuset utan själva parken) och den är fin!

lycka till

lycka till

• junilejon

30/12 2006

Tack för hjälpen! Du har möjligtvis inte något tele nr till hembygdsparken?
    Vad ligger det i Ängelholm?

Ha det gott

• 30/12 2006

hej junilejon förlåt för att jag inte har svarat har inte sätt inlägget...

testa att ringa hembygdsparken på 0431-411220 om du ville hyra lokalen

hembygdsparkens värdshus där vi ska ha vårt bröllop har telenr 0431-14236 då får man inte ta med sig ngt sjäv (dryck, mat) utan de ordnar allt. men vi fick väldigt bra pris och jämförde med catering och att fixa allt själva och kom fram till att värdshuset inte blev så mycket dyrare... dessutom är det väldigt fin miljö där perfekt om man ska ha barn på bröllopet med alla djuren och lekplatsen..

• 070831

Tack till alla som har skrivit här i denna tråd måste jag säga fick måna tips här på fotograf och festlokal :) Jag om min kära sambo planerar bröllop :)  Och vi flyttade hit i april och därmed blev det jättebra då ideerna kom från er så jag har noterat allt detta  för vi vill inte att våra gäster ska åka hit och dit för några av våra gäster har inte körkort heller och givetvis kommer de dricka någon öl eller ett glas vin eller så :) Vårt ska bli ett sagobröllop då det ska vara i kyrkan :)

• Lilique

Hihi tråden är från 2006, vännen (:

Svar på tråden brudaug06