Väldigt OT: Behöver data hjälp
Går det att på ngt sätt få tillbaka filer som man med misstag tagit bort+tömt papperskorgen..så de verkar vara helt borta eller????- går det att fixa???
Går det att på ngt sätt få tillbaka filer som man med misstag tagit bort+tömt papperskorgen..så de verkar vara helt borta eller????- går det att fixa???
har du provat med att söka efter dem?
det finns faktiskt en hjälpfunktion i papperskorgen på hur man återställer filer som man tagit bort. Prova med det.
Nu är jag väldigt inte haj på datorer så jag vet inte riktigt hur du menar
vet att det ska ga, sok pa natet, har sjalv aldrig behovt gora sa..
det ska jag prova
om du går in på papperskorgen så har du en överskrift som står hjälp. Gå in där.
hmm det går inte så bra, mer tips??
puff
Dessvärre är det så att när du väl tömt papperskorgen så ÄR FILERNA BORTA!!! Detta enligt vad man kan läsa sig till när man högerklickar och läser under hjälp i papperskorgen.
jaha så tragiskt
Nejdå, de går att få tillbaka, om du inte hållit på en massa med datorn sen dess (och kanske även om du gjort det)!
Fixa ett program som heter GetDataBack (bara att googla) och ladda hem det. Se till att du laddar hem det som passar ditt filsystsem (NTFS eller FAT). Sen är det bara att köra.
men jag minns inte exakt vad filera hette heller, så då kanske det inte går så bra att söka efter dem
Jo, om du vet vilken mapp de låg i.
kostar det ngt???
Känns inte som att det var jättejätteviktiga saker, mest låtar och bilder mm från vänner. Men visst skulle det vara toppen om jag kan få tillbaka allt, vill dock inte krånga och betala
Har windows XP och har ingen aning om vad som då är bäst av de du nämde
Du kan maila mig på emmis@hot-shot.com så ska jag förklara.